صرفه جویی برق و انرژی با عایق های الاستومری امکان پذیر شد

تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور:  آرمان غریب مدیر عامل شرکت سانا عایق در گفت و گو با تاسیسات نیوز گفت:تولید کنندگان در صنعت تاسیسات هم اکنون با چالش های داخلی و خارجی بسیار مواجه هستد که تحریم ها از جمله اصلی ترین مشکلات این گروه برای ادامه فعالیت محسوب می شوند و باعث شده تا از دانش روز عقب بمانیم .
وی افزود: قوانین خلق الساعه در حوزه فعالیت صنعتگران و فعالین اقتصادی نیز از جمله مشکلاتی هستند که در داخل کشور با آن روبرو می شویم و ادامه مسیر در جهت تولید را برای فعالان اقتصادی دشوار می سازد.
غریب در باره راهکارهای مناسب برای ادامه فعالیت اقتصادی گفت: رفع موانع و مشکلات داخلی از جمله اصلی ترین مطالبات فعالان اقتصادی شمرده می شود که در صورت توجه مسئولان باعث آرامش خاطر و تمرکز بر روی فعالیت صنعتگران در حیطه فعالیت خودشان خواهد شد.
این فعال اقتصادی در ادامه در باره محصولات تولید شده توسط این شرکت گفت: عایق های الاستومری از جمله آخرین دستاوردهای تولیدشده در این شرکت است که با وجود تحریم ها در کشور بومی سازی و به مرحله تولید درآمده است و به دنبال آن صرفه جویی بسیاری رخ داده است که علاوه بر رفع نیاز داخلی باعث تامین ارز بسیاری برای کشور را موجب شده است.
وی با بیان اینکه این محصولات در حال حاضر به کشورهای قطر، عراق و لهستان صادر می شود گفت: صرفه جویی در مصرف برق و انرژی از مزایایی استفاده از این عایق ها خواهد شد و بر اساس برآوردهای صورت گرفته دامنه صادرات این محصولات در آینده ای نزدیک افزایش خواهد یافت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;