صدور پروانه ساختمان پلاسکو در گرو تایید نقشه

سعادتی گفت: پس از تایید نقشه از سوی سازمان نظام مهندسی کشور و سازمان آتش نشانی پروانه ساختمان پلاسکو صادر می شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در تشریح آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو و جزئیات تفاهم نامه منعقد شده بین شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان گفت: در موضوع ساختمان پلاسکو ۲ نکته مسائل مالی و ایمنی پروژه  مطرح است.
شهردار منطقه ۱۲ افزود: تفاهم نامه شهرداری تهران با بنیاد مستضعفان می‌تواند در حوزه حساب‌های فی‌مابین موجب تسریع در انجام پروژه های مشترک شود اما مسائل ایمنی پروژه پلاسکو باید بر اساس اصول و ضوابط انجام شود و آقای گلپایگانی معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران با بنیاد مستضعفان برنامه ریزی هایی انجام داده است که در بازه زمانی مشخص نسبت به تامین پارکینگ ساختمان پلاسکو اقدام های لازم انجام شود.
سعادتی با تاکید بر این نکته که نمی توان از مسائل ایمنی در پروژه ساختمان پلاسکو غافل شد، بیان کرد: بنیاد مستضعفان نقشه‌ها ساختمان پلاسکو را به شهرداری ارسال و پس از آن جهت تایید نهایی نقشه های ساختمان به سازمان نظام مهندسی کشور ارسال شد و پس از تایید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شهرداری پروانه ساختمان پلاسکو را صادر می کند.
شهردار منطقه ۱۲ با اشاره مجدد به تفاهم نامه امضا شده بین بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران، تاکید کرد: بنیاد مستضعفان زمین‌ و باغ‌هایی دارد که نمی‌تواند در آنجا بارگذاری کند اما در مقابل شهرداری تهران این توانایی را دارد مانند باغ وثوق الدوله زمین های بنیاد مستضعفان را به عرصه سبز و عمومی پایتخت اضافه کند.
سعادتی ضمن بیان تسهیل راه های صدور پروانه ساختمان جدید تصریح کرد: تفاهم نامه منعقده بین بنیاد مستضعفان و سازمان نظام مهندسی می‌تواند پروژه‌های مدیریت شهری را تسریع کند، اما توجه مدیریت شهری به مسائل ایمنی همچنان پا برجا است.
منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;