صادرات خدمات فنی و مهندسی ساختمان به کشورهای اسلامی

دبیرکل مرکز مهندسین کشورهای اسلامی از صادرات خدمات فنی و مهندسی ساختمان به کشورهای اسلامی خبر داد و گفت: ارتقاء صدور خدمات فنی مهندسی در دستور کار باشد که این هدف از طریق شرکت‌ها و متخصصان ایرانی ‌محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، علی طبرستانی با اشاره به اینکه باید ارتقاء صدور خدمات فنی مهندسی در دستور کار باشد، ‌‌گفت: جامعه مهندسان نقشه بردار ایران با همکاری و حمایت مرکز مهندسین کشورهای اسلامی و فدراسیون توسعه علوم فناوری کشورهای اسلامی، اقدام به برنامه‌ریزی جهت برگزاری نشست با هدف توسعه صادرات خدمات فوق الذکر ساختمان کرده است.
وی با اشاره به اینکه اگر می خواهیم صدور خدمات در کشور ارتقاء و در دستور کار باشد، گفت:اگر می خواهیم به این هدف برسیم، باید از شرکت‌ها و متخصصان ایرانی استفاده شود تا این هدف ‌محقق می‌شود.
دبیرکل مرکز مهندسین کشورهای اسلامی به برگزاری دومین همایش شبکه‌سازی بین‌المللی اقتصادی با هدف صادرات خدمات فنی و مهندسی در ۱۶ دی‌ماه  اشاره کرد و گفت: در این همایش ا‌ز انجمن‌ها و اتحادیه‌های فعال در این حوزه و سفرا و ‌رایزنان اقتصادی برخی کشورها حضور می‌یابند.
وی گفت: در این نشست که با حضور شرکت‌های داخلی و فعالان بخش خصوصی ساختمان و با دعوت از نمایندگان اقتصادی کشورهای اسلامی خصوصا کشورهای همسایه و خاورمیانه و اوراسیا برگزار خواهد شد طی جلسات تخصصی، توانمندی‌های فنی-مهندسی بومی کشور در معرض ارائه و معرفی به کشورهای‌های هدف قرار می‌گیرد تا به ارتقای سطح صدور این خدمات منجر شود.
دبیرکل مرکز مهندسین کشورهای اسلامی بیان کرد: فعالان بخش صنعت ساختمان و صادر کنندگان خدمات مذکور می‌توانند در این همایش حضور یابند پس این همایش در راستای صادرات خدمات فنی و مهندسی به کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی شده است، تا برگزار شود.
منبع خبرگزاری فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;