شورای انتظامی نظام مهندسی رای عادلانه صادر کنند

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: اعضای شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی بدون مسامحه به صدور آرای عادلانه اقدام کنند.
به گزارش تاسیسات نیوز،محمدرضا انوری با اشاره به اهمیت و تاثیر شورای انتظامی گفت: شورای انتظامی بعنوان یکی از ارکان بسیار مهم در سازمان های نظام مهندسی دارای وظایف خطیر می باشد و اعضای آن باید بکوشند تا در رسیدگی به دعاوی انضباطی، حرفه ای و انتظامی اعضای سازمان با برقراری برابری، عدالت و احترام از حقوق شاکی و متشاکی صیانت کنند.
محمدرضا انوری با تاکید بر استقلال شورای انتظامی گفت: باید تلاش نهادهای نظارتی، ارکان و اعضای سازمان بر این باشد تا برای تصمیم گیری درست و قانونی، شورای انتظامی از استقلال کافی برخوردار باشد و اعضای شورای انتظامی سازمان نیز بدون مسامحه و با بررسی متقن اسناد و عدله نسبت به صدور آرای عادلانه اقدام کنند.
وی ضمن تقدیر از تعامل و همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان با سازمان گفت: موضوع شمول برخی پرونده های اعضای سازمان به ماده صد آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی طی مذاکرات صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی استان درحال پیگیری است و مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان در جهت حل این موضوع قول مساعد داده اند.
اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل نیز بر افزایش تعاملات هیات مدیره با شورای انتظامی سازمان تاکید و برقراری عدالت حرفه ای و حفظ محرمانگی اسناد و آرای صادره را رسالت اصلی شورای انتظامی یادآور شدند و در راستای تامین نیازهای اداری و نیروی انسانی شورای انتظامی قول مساعد دادند.
اعضای شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ضمن تبریک به هیات رییسه جدید، مشکلات موجود و امکانات مورد نیاز شورای انتظامی را در راستای تسریع و تسهیل فرآیند رسیدگی به پرونده های مفتوح تشریح و به جهت تعدد پرونده های واصله خواستار رفع سریع آن ها شدند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;