شهردار تهران از گشایش در وضعیت ایمنی تهران خبر داد

شهردار تهران: برای رسیدن به ایمنی یکسری سلسله اقدامات را از سال گذشته آغاز کردیم و بنا داشتیم تا کمیسیون ماده ۵ طرح‌های خود را اصلاح کرد تا گشایشی برای تهران ایجاد شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران در سومین جلسه قرارگاه کالبدی شهرداری تهران که عصر امروز در ساختمان شهرداری تهران برگزار شد، با بیان اینکه بحث ایمنی موضوعی بین بخشی است گفت: ما خودمان باید برای ایمنی پیش قدم باشیم و با جدیت بتوانیم مشکلات را حل کنیم.
وی ادامه داد: برای رسیدن به ایمنی یکسری سلسله اقدامات را از سال گذشته آغاز کردیم و بنا داشتیم تا کمیسیون ماده ۵ طرح‌های خود را اصلاح کرد تا گشایشی برای تهران ایجاد شود.
زاکانی با بیان اینکه برای روستای کن جمع بندی توسط کمیسون ماده ۵ صورت گرفت گفت : همچنین درباره اسلام آباد و دانشگاه امام صادق (ع) نیز اقداماتی صورت گرفته است.
شهردار تهران با بیان اینکه در گذشته ناایمنی ساختمان فقط از لحاظ آتش‌نشانی مورد بررسی قرار می‌گرفت گفت: اما اکنون ساختمان‌های بلند مرتبه شش طبقه بررسی می‌شوند و این منجر به این می‌شود تا نقشه راهی برای حل مشکلات فراهم شود.
وی تاکید کرد: در راستای ایمنی و سلامت مردم اقدامات متعددی را انجام خواهیم داد اما گاهی میراثی برای شهر ایجاد وجود دارد. گودها و دستگاهای مختلف باید مناسب سازی شوند تا شهر مستحکم شود همچنین  سازمان نوسازی باید لکه گذاری های  حوزه ساخت و ساز ناایمن را مشخص کند.
شهردار تهران درباره برداشت آب‌های زیرزمینی گفت: برای این حوزه طرحی مشخص شده است و باید برای تهران کاری جدی انجام دهیم تا صورت ماجرا مشخص شود.
وی ادامه داد: ۱۰ مخاطره در تمامی مولفه‌ها بررسی شده است و باید این مخاطرات بررسی شوند و از دستگاه قضایی می‌خواهیم تا این موضوع را بررسی کنند.
شهردار تهران با اشاره به قانون ماده ۱۰۰ گفت: در تهران بالغ بر ۶۰ هزار رای کمیسیون ماده ۱۰۰ وجود دارد و برای آینده حتما ممانعت می‌کنیم اما آنچه مرتبط با آینده است قطعا جلوگیری از این اقدام است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;