شرکت مدامکار و عرضه کپسول های اطفای خودکار عامل پاک شرکت inControl

 

شرکت مدامکار در سال 1358 تاسیس شد. این شرکت مشاور، طراح و مجری سیستم های هوشمند اعلام و اطفاء حریق به شمار می رود و تاکنون به تجهیز بیش از پانصد پروژه سیستم های اعلام و اطفاء حریق و ایمنی پرداخته است. مدامکار نماینده انحصاری شرکت inControl می باشد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت inControl  در سال 1984 تاسیس و امروزه پس از 28 سال فعالیت به یکی از بزرگترین تولید کنندگان کانادایی انواع سیستم های اطفاء حریق خودکار با تاییدیه های UL. FM و ULC تبدیل شده است. تولیدات این شرکت در هزاران طرح در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته و برخی از این سیستم ها در نیروگاه برق عسلویه، پتروشیمی شهید تندگویان در بندر امام، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت نفت و گاز پارس نصب گردیده اند.

کپسول های اطفای خودکار سری NAE به سرعت و پیش از اینکه آتش گسترش زیادی یابد، آن را تحت کنترل در می آورند. زمان تخلیه این محصول برابر با ده ثانیه یا کمتر است. در نتیجه با پاسخ دهی لحظه ای و مجازی این محصول، جان و مال افراد در برابر خطر آتش محافظت می شود. این کپسولها که کاملاً خودکار هستند، نیازی به اتصالات یا نیروی خارجی ندارند، اما با این وجود عمل محافظت از آتش را به صورت دائم انجام می دهند و تا سال ها قابل استفاده هستند. نصب این سیستم ها ساده است و جابجایی آنها برای تغییر دادن نیازهای محافظت از حریق به آسانی انجام می پذیرد.

در این سیستم از گاز NAF – SIII یا FM200 استفاده شده که عاملی پاک و موثر است. برای مکان های مسکونی ایمن می باشد. هیچ گونه اثری در محیط برجای نمی گذارد و به تجهیزات حساس آسیبی نمی زند. این عامل همچنین منطبق با همه استانداردهای لازم است و خطری برای لایه ازن ندارد و توسط موسسه محافظ محیطی آمریکا و کانادا به عنوان جایگزین  مناسبی برای هالون انتخاب شده است. این کپسول های اطفاء که ایمن، موثر، به صرفه و غیر پیچیده هستند برای محیط های زیادی از آزمایشگاه ها و اتاق های پاک گرفته تا قایق های سرعتی مناسب هستند. همچنین این کپسول ها توسط گارد ساحلی کانادا برای استفاده در محیط های دریایی مورد تایید قرار گرفته اند. این عامل های اطفاء برای سیستم های مهندسی بزرگ و جاهایی که از آب پاش های متداول نمی توان استفاده کرد، مناسب هستند.

 

برخی از خصوصیات فنی این سیستم ها

  • از عامل اطفای NAF – SIII و یا FM -200 استفاده می کند که با پودرهای کثیف کننده ترکیب نمی شود و در نتیجه باعث کثیف شدن محیط نمی گردد
  • دریچه کف پاش روی واحد قرار گرفته که به سرعت حرارت بالا را شناسایی می کند
  • دارای شش مدل مختلف برای انتخاب
  • مناسب برای اطفای آتش های کلاس A,B و C
  • دارای تاییدیه ULC کانادا
  • مورد تایید گارد ساحلی کانادا برای استفاده در محیط های دریایی
  • سوئیچ فشار نظارت کننده سیلندر اختیاری فعال کردن از راه دور را ممکن می سازد
  • امکان شارژ مجدد در آن وجود دارد و در نتیجه تا سالها می توان از آن استفاده کرد
  • دارای سوئیچ فشار جهت ارسال سیگنال پس از تخلیه ( بر اساس سفارش )
  • دارای تحریک کننده دستی ( بر اساس سفارش )

 

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;