به گزارش تاسیسات نیوز،  مأموران پلیس در منطقه کهریزک واقع در جنوب تهران از مدتی قبل به اطلاعاتی دست یافتند که از سرقت بنزین در حجم گسترده‌ای حکایت داشت. شواهد نشان می‌داد؛ چند نفر با اجاره چند انبار در مجاورت پالایشگاه تهران و در نزدیکی محل عبور لوله‌های انتقال فرآورده‌های نفتی اقدام به سرقت می‌کنند. هرچند هنوز ابعاد این سرقت برای پلیس ناشناخته بود اما با ادامه بررسی‌ها، جزئیات بیشتری از فعالیت این باند سرقت به ‌دست آمد و سرانجام درحالی‌که مأموران توانسته بودند محل سرقت فرآورده‌های نفتی را کشف کنند، با اخذ مجوز قضایی، وارد آنجا شدند و ۵نفر از سارقان را دستگیر کردند.
دزدی از پالایشگاه نفت تهران
با ورود پلیس به این انبار، معلوم شد سارقان از مدتی قبل آنجا را به‌عنوان انبار اجاره کرده‌اند اما در ادامه با حفر تونل به لوله‌های انتقال بنزین دست یافته و با سوراخ کردن این لوله‌ها، نقشه سرقت بنزین در حجم گسترده‌ای را عملی کرده‌اند. آنطور که شواهد نشان می‌داد، سارقان با وجود خطرات این کار، در این مدت توانسته بودند با استفاده از این شگرد، حجم قابل توجهی بنزین سرقت کنند.
در همین حال ناصر پیرسرایی، رئیس دادگاه بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، جزئیات بیشتری از این پرونده را بازگو کرد و گفت: ۵ نفر به جرم سرقت از لوله‌های انتقال بنزین پالایشگاه تهران طی چند روز گذشته، در این بخش دستگیر شدند. او در ادامه گفت: این افراد با اجاره انبارهای نزدیک خطوط انتقال بنزین و گازوئیل به حفر تونل و سرقت از لوله‌های انتقال اقدام می‌کردند. سارقان پس از حفر تونل و رسیدن به لوله‌های انتقال، اقدام به سوراخ کردن و سرقت از آنها می‌کردند که با استناد به گزارش‌های مردمی و رصد اطلاعاتی توسط نیروهای انتظامی بازداشت شدند.
به‌گفته پیرسرایی، تحقیقات برای روشن شدن ابعاد مختلف این سرقت و شناسایی سایر عوامل دخیل در آن، ادامه دارد.