سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) بهانه ستایش مادران

به گزارش تاسیسات نیوز، ولادت ناب‌ترین گوهر آفرینش، مظهر برکات الهی و اسوه بی‌بدیل زنان عالم، حضرت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا «س» به نام هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر بیانگر اوج عزت و کرامت زن مسلمان است.
حضرت زهرا (س)، دختر گرامی نبی اکرم (ص) و همسر جلیل‌القدر امیر مؤمنان حضرت علی (ع) تلالو باوری بود که ریشه در طهارتی توحیدی داشت و در دامن خود شجره طیبه‌ای را پروراند که عالم تاکنون به نورشان متجلی است و در سراسر تاریخ جاری می‌شود.

فاطمه (س) نمونه یک انسان کامل در همه ابعاد وجودی آن و مظهر شئون مختلف یک انسان؛ دختر بودن، مادر بودن، همسر بودن و عنصر اجتماعی است و جامعه‌ای که با فرهنگ فاطمی تعریف و با ادبیات فاطمی تبیین شود بلاشک نهایتاً به فاطمی شدن زنان ما و علوی شدن مردان ما منتهی می‌شود.

سالروز میلاد بانوی بی‌همتای خلقت، حضرت فاطمه زهرا (س) به‌عنوان روز مادر و زن، بهانه‌ای زیبا برای ستایش مقام ممتاز و رفیع زنان و مادران و ضرورت توجه و تقویت سیره عملی و آموزه‌های اخلاقی و رفتاری حضرت صدیقه کبری (س) برای تربیت فرزندان و جامعه‌ای متعالی در راستای بنانهادن خانواده‌ای مستحکم در برابر فراز و نشیب‌های زندگی است.

ولادت باشکوه حضرت فاطمه (س) را حضور کلیه مادران و بانوان مهندس سازمان تبریک عرض می‌کنم و از درگاه الهی طلب سلامتی و بهروزی دارم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;