زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) آذر ماه در خوزستان و همزمان با سراسر کشور با حضور داوطلبان برگزار می‌شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، پیمان رحمتی، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در خصوص برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) گفت: وزارت راه وشهرسازی در اجرای مواد ۵.۱۱، ۲۱و ۲۸ آئین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نسبت به برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری (طراحی) در آذرماه ۱۴۰۲ در پایه سه به طور هماهنگ در خوزستان و همزمان در سراسر کشور اقدام می‌کند..
وی اضافه کرد: مطابق با ماده ۷ آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان صرفا مدارک مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور صدور پروانه اشتغال به کار مورد تأیید هستند و همچنین مطابق ماده۶ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان رشته معماری جزء رشته‌های اصلی است.
رحمتی در خصوص تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون گفت: آزمون رشته معماری (طراحی) به منظور اخذ پروانه اشتغال به کار در روز جمعه ۱۷ آذرماه سال۱۴۰۲ به طور همزمان در سراسر کشور در خوزستان برگزار می‌شود.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان اضافه کرد: پس از برگزاری آزمون و تصحیح اوراق، شرکت خدمات آموزش سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به انتشار نتایج اقدام لازم را معمول خواهد داشت، در این مرحله داوطلبان حق دارند به نتیجه آزمون خود اعتراض کنند و این اعتراضات همگی از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان بازنگری می‌شود، در صورت هرگونه تغییر، نتایج آن بر روی کارنامه داوطلبان اعمال خواهد شد.
وی در پایان گفت: نتایج این آزمون‌ها از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی سامانه آزمون‌ها به نشانی www. INBR. IR اطلاع‌رسانی خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;