زمان‌بندی مناسب برای قطع برق حداقل توقع مردم است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، گفت: برنامه‌ریزی دقیق برای جلوگیری از قطعی‌های احتمالی برق در این شهرستان ضروری است.
به گزارش تاسیسات نیوز، فاطمه مقصودی، با اشاره به برخی ناهماهنگی‌ها در زمان قطعی برق، اظهار کرد: اعلام ساعات احتمالی قطع برق، برنامه خوبی‌ست اما باید با توجه به موقعیت مکانی و زمانی مشاغل، این مهم برنامه‌ریزی و اجرایی شود.
وی تصریح کرد: در برخی خیابان‌های اصلی، مطب‌ها و مراکز درمانی وجود دارد که بیماران اغلب از شهرستان‌های همجوار و روستاها مراجعه کرده و نیازمند دریافت خدمات هستند.
مقصودی اضافه کرد: برخی کارهای پزشکی و درمانی و آزمایشات مانند سونوگرافی و تست ورزش و اکو قلب در زمان مشخص انجام می‌شود که این مهم با توجه به ساعات قطع برق، باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف برق و همکاری همه جانبه مردم برای عبور از این بحران، عنوان کرد: از شرکت توزیع برق استان و شهرستان درخواست داریم تا براساس موقعیت جغرافیایی مشاغل پرتردد و خاص، ساعات قطع احتمالی برق را برنامه‌ریزی کند تا مردم با مشکلات کمتری مواجه شوند.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;