رونمایی از سامانه امضای دیجیتال نظام مهندسی یزد

با حضور مدیرعامل شرکت گاز و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در جمع اعضای هیئت مدیره سازمان از سامانه امضای دیجیتال و الکترونیکی شده نقشه های گاز رونمایی شد.
 به گزارش تاسیسات نیوز، در این مراسم،«علی اصغر زحمتکش» رئیس سازمان به موضوع امضای دیجیتال و حذف نقشه های کاغذی اشاره کرد و افزود: این موضوع از اوایل سال ۹۹ در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک پیگیری و تلاش شد تا خدمات غیر حضوری در سازمان اجرایی شود که این مهم از دفتر توسعه و تکنولوژی سازمان شروع شد.
وی با بیان اینکه بیش از دو هزار توکن امضای دیجیتال خریداری شده است تا در اختیار مهندسین قرار گیرد، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۶۰۰ توکن در اختیار مجریان و ناظرین گاز قرار گرفت تا این طرح اجرایی شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: با اجرایی شدن این سامانه بیش از ۱۰۰ هزار مورد تردد کاهش می یابد که محاسن عدیده ای در پی دارد.
در این جلسه مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان یزد گفت: در کارگروه پیشخوان دولت دریافتیم که متقاضیان انشعاب گاز باید استعلاماتی دریافت کنند که بعضا ضروری نیست و یا می توان با توسعه آی تی مشکل را برطرف ساخت بر همین اساس با جلساتی که با نظام مهندسی داشتیم  زیرساخت های این حوزه در حال فراهم شدن است و در خصوص راه و شهر سازی هم جلساتی برگزار شده تا تصمیماتی اساسی در این زمینه گرفته شود.
وی، حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال و سیستماتیک کردن امور را تسریع کار مراجعان ضروری توصیف کرد.
در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از اجرای طرح بهینه سازی مصرف موتور خانه های مجتمع های مسکونی خبر داد و اظهار داشت: این طرح به صورت کاملا علمی در حال انجام است یعنی تعمیرکار باید میزان ذخیره مصرف و کاهش coرا مشخص کند چرا که در موتورخانه ها با پرت مصرف روبرو هستیم ضمن اینکه تربیت نیروی ماهر نیز اتفاق خواهد افتاد.
میدانشاهی تاکید کرد: امیدواریم با همراهی و مساعدت سازمان نظام مهندسی در اجرای این طرح های مشترک بتوانیم گام های مهمی را در زمینه مدیریت مصرف گاز در استان برداریم.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;