روابط عمومی ایده آل سازمان نظام مهندسی ساختمان

 

هفتمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در دفتر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور (شورای مرکزی)  برگزار شد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، در این جلسه بهزاد تیمورپور مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، ضمن تشکر از اهتمام اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان ها شیوه نگرش سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به آینده روابط عمومی ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها را ضمن توجه به روابط عمومی درون سازمان برای ارائه خدمات به اعضای عضو سازمان در استان ها ، دستیابی به روابط عمومی ایده آل برون سازمانی دانست و گفت : با توجه به جمعیت شهر نشین کشور که بیش از 70 درصد جمعیت کل کشور را تشکیل می دهند حداقل جامعه مخاطب روابط عمومی های سازمان نظام مهندسی ساختمان در کشور بیش از شصت میلیون نفر می باشد که اگر بتوانیم برنامه ریزی علمی و اقدامات پیوسته رسانه ای داشته باشیم ، با اقناع عمومی از اهداف سازمان نظام مهندسی ساختمان برنامه های این سازمان در استان ها زودتر از چشم انداز پیش بینی شده محقق می شود.

 

وی گفت : روابط عمومی هم علم است و هم فن است و هم هنر و می تواند با شناخت از مخاطبین سازمان نظام مهندسی ساختمان اقدام به جذب آنها نموده و در یک برنامه مدون علمی و راهبردی آن ها را حفظ و اقناع نماید و ابزار مناسب و بی نظیری در تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان باشد .

 

همچنین در این جلسه اعضای حاضر ضمن بررسی مصوبات ششمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها موارد ذیل مطرح و تصویب شد .

 

1- تهیه سند راهبردی روابط عمومی در سازمان نظام مهندسی ساختمان .

2- انجام بررسی نشریات و سایت های استانی در آستانه روز مهندس در 5 اسفنده 1391

3- تهیه آرشیو الکترونیکی از تمامی مجلات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در 17 سال اخیر و انتشار در لوح فشرده و توزیع در استان ها .

4- برگزاری دوره آموزشی با همکاری جهاد دانشگاهی در پانزدهم و شانزدهم بهمن ماه سال جاری در ساختمان شورای مرکزی و آغاز آموزش های مجازی ویژه کارشناسنان و مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها .

5- برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های تخصصی صنعت ساختمان در اردیبهشت ماه سال 1392 و انتخاب مهندس معارفی به عنوان دبیر اجرایی جشنواره .

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;