رضایت حداکثری مهندسین با سامانه ارجاع نظارت

رئیس سازمان نظام مهندسی یزد: برنامه های دور هشتم هیات مدیره در بخش ارجاع نظارت به خوبی سیر تکمیلی خود را طی می کند به طوری که توانسته رضایت حداکثری مهندسین عضو سازمان را تامین کند.
به گزارش تاسیسات نیوز؛ وی با بیان این مطلب، جزئیات  ورود ۱۱۹۹ فقره پرونده نظارت با متراژ ۹۴۱ هزار و ۲۲۴ متر مربع به سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال گذشته را تشریح کرد.
 علی اصغر زحمتکش با بیان اینکه بیشترین این پرونده ها مربوط به گروه ساختمان«ب» با تعداد ۵۵۳ پرونده بوده است، اظهار کرد: حجم ورودی پرونده های نظارت در گروه «الف»  ۴۷۸ مورد، گروه های «ج» ۶۸ مورد و  گروه «د» ۲۹ مورد بوده است.
وی با اشاره به اینکه پرونده های نظارتی در گروه صنعتی و در سال گذشته ۷۱ مورد بوده است، تاکید کرد: تعداد پرونده های نظارتی ورودی به سازمان در سال ۹۹ از نظر تعدادی نسبت به سال ۹۷ در حدود ۸۴ درصد و از نظر متراژی ۸۸ درصد رشد داشته است.
زحمتکش با اشاره به راه اندازی سامانه ارجاع نظارت که از خرداد ماه سال گذشته شروع به فعالیت کرده است، خاطرنشان کرد: مهندسان در این سامانه براساس امتیاز و ظرفیت کاری به صورت کاملا آزادانه نسبت به انتخاب پروژه ها اقدام می کنند که درنهایت عدالت در توزیع و شفافیت را به ارمغان آورده است.
وی با تاکید بر اینکه سامانه ارجاع نظارت در شهرستان ها نیز شروع به فعالیت کرده است، یادآور شد: برنامه های دور هشتم هیات مدیره در بخش ارجاع نظارت به خوبی سیر تکمیلی خود را طی می کند به طوری که توانسته رضایت حداکثری مهندسین عضو سازمان را تامین کند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;