رشد دو برابری حضور اعضای نظام مهندسی در انتخابات چالوس

 

رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان چالوس گفت: میزان حضور اعضای سازمان در انتخابات امسال از رشد دو برابری نسبت به سال قبل برخوردار بوده است.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، علی محمودپور اظهار داشت: در این دوره از انتخابات 400 نفر از سطح شهرهای چالوس و هچیرود شرکت کرده و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دادند.

وی با بیان اینکه در دوره قبل انتخابات 230 نفر شرکت کرده بودند، افزود: رشد و افزایش حدود دو برابری حضور مهندسان در انتخابات نشان دهنده احساس تعهد و مسئولیت بالای آنها و آینده درخشان شهرمان در حوزه مهندسی است.

محمودپور، مشارکت حدود 50 درصدی مهندسان شهرچالوس در انتخابات را مناسب ارزیابی و تصریح کرد: انتخابات این دوره بسیار پرشور، در نهایت آرامش و دموکراتیک و با حضور اعضای هیئت اجرایی که از سوی سازمان استان در خود شهرها انتخاب شدند بودند به صورت همزمان در سراسر استان برگزار شد.

به گزارش مهر، در حوزه چالوس رضا ازوجی، مهدی تبارقاسم، اباصلت جعفرصالحی، محمدرضا سجودی، علی محمودپور و یحیی میارکیانی کاندیدا بودند که در نهایت رضا ازوجی، اباصلت جعفرصالحی و علی محمودپور با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای هیئت رئیسه جدید دفتر نظام مهندسی ساختمان چالوس انتخاب و معرفی شدند.

دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان کلاردشت و مرزن آباد از توابع شهرستان چالوس در کلاردشت مستقر بوده و انتخاباتی جداگانه را برگزار  که طی آن بهرنگ علیجانی، فخرالدین دادجو و محمد مهدی پسندی به عنوان هیئت رئیسه جدید انتخاب شدند.

احکام رئیس، نائب رئیس و خزانه دار دفاتر نمایندگی هفته آینده از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران صادر خواهد شد.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;