راه اندازی نهضت فضای سبز در پردیس/ واگذاری مسکن مهر پردیس به مالکان

اصغری مهرآبادی، سرعت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و تکمیل زیرساخت‌های آن‌ها در پردیس را مناسب ارزیابی کرد و از راه‌اندازی نهضت فضای سبز در این شهر در آینده‌ نزدیک خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، «مهدی هدایت» روز جمعه با اشاره به بازدید سرزده «احمد اصغری مهرآبادی» قائم مقام وزیر راه و شهر سازی از مسکن مهر پردیس در روز گذشته، گفت:  قائم مقام وزارت راه و شهرسازی طی بازدید سرزده از پروژه‌های مسکن مهر پردیس در فازهای ۱۱،۹ ،۵ در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.
 مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تا ۷ روز آینده ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد در فازهای ۸،۱۱،۹ مسکن مهر پردیس به مالکان تحویل داده‌می‌شود.
وی ادامه داد: اصغری مهرآبادی، سرعت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و تکمیل زیرساخت‌های آن‌ها در پردیس را مناسب ارزیابی کرد و از راه‌اندازی نهضت فضای سبز در این شهر در آینده‌ نزدیک خبر داد.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به محل واحدهایی که طی هفته آینده افتتاح و به مالکان تحویل می‌شوند، عنوان کرد: برخی بلوک‌های آماده افتتاح در فاز ۱۱ مسکن مهر واقع در زون چهار جنوبی ، زون سه و معابر زون ۲ در این فاز هستند و ایجاد امکانات رفاهی و فرهنگی در این فازها بر اساس تاکید قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در دست اقدام و اجرا است.
هدایت با اشاره به بازدید مهرآبادی از مراکز تجاری احداث شده در فاز ۵ و مدرسه اجتماع محور در این فاز، عنوان کرد: تعدادی از ساکنان فاز ۵ مسکن مهر پردیس در جریان این دیدار با قائم مقام وزارت راه و شهرسازی مشکلات و مسائل خود را بیان کردند.
وی ادامه داد: تحویل واحدهای تکمیل شده به مالکان از هفته آینده شروع می‌شود و برای گره‌گشایی از کار مردم، منتظر افتتاح رسمی نخواهیم ماند در حدود۱۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا پایان آبان‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود و باقی‌مانده  واحدها تا دهه  مبارک فجر تکمیل خواهند شد.
هدایت گفت: در پایان برگزاری فراخوان دو بسته بزرگ مشارکتی در فاز ۱۱  مسکن مهر پردیس با حضور مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره شرکت عمران و همچنین مدیر سرمایه‌گذاری و مدیر پیمان و رسیدگی برگزار شد.
 وی ادامه داد: در این جلسه پاکات پیشنهادی جهت مشارکت در ایجاد خدمات روبنایی فاز ۱۱ شامل پنج مرکز تجاری، چهار باب مرکز آموزشی، یک باب مرکز درمانی، ساختمان فرهنگی، پارک، فضای سبز و سرای محله جمعا به ارزش ۲۸۴۴ میلیارد ریال بررسی شد تا به زودی شریک تجاری شرکت عمران در ساخت این پروژه‌ها انتخاب شود.
به گزارش ایرنا،  در سال ۹۹ بیش از ۲۸۰۰ میلیارد تومان فراخوان مشارکتی توسط شرکت عمران برگزار خواهد شد که در قالب آن تعداد زیادی پروژه‌های روبنایی به ارزش حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان در فازهای مختلف ساخته خواهد شد.
 در همین راستا نیز عملیات ساخت پروژه‌های مشارکتی در فاز ۵ پردیس توسط یک  شرکت سرمایه‌گذاری از هفته‌های گذشته آغاز شده است.
در سال ۹۱  کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده‌شود.
با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید  شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری رسید و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال  ۹۹ و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.
شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد و پس از بارگزاری کامل جمعیتی این تعدادبه ۶۰۰ هزار نفر می‌رسد.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;