رئیس نظام مهندسی تهران: اولویت تزریق واکسن مهندسان را پی گیر هستم

اولویت تزریق واکسن به «مهندسان ناظر» از جمله مسائلی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و حضور این افراد در کارگاه های ساخت و ساز از اهمیت خاصی برخوردار است و از این رو ما به طور جدی پی گیر این قضیه هستیم.
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان تهران در گفت و گو با خبرنگار  تاسیسات نیوز خبر داد: «رونق ساخت و ساخت» و ضرورت حضور مهندسان ناظر در کارگاه های ساخت و ساز، اولویت تزریق واکسن به این گروه از مشاغل را ضروری ساخته و ما نیز پیگیر نامه ارسالی به وزیر بهداشت هستیم.
علیرضا میرجعفری همچنین با تاکید بر اهمیت این موضوع گفت : شیوع ویروس کرونا، و خطراتی که در این حوزه متوجه مردم شده، گروه هایی را مشاغل را  در تزریق واکسن در برابر این اپیدمی در اولویت قرار داده و «مهندسان ناظر» از جمله افرادی هستند که در این گروه جزو الویت ها محسوب می شوند.
وی در ادامه با اشاره به نامه ارسالی به وزیر بهداشت جهتِ اولویت قرار دادن «مهندسان ناظر» در الویت قرار گرفت تزریق واکسن کرونا اظهار داشت:
این نامه پیش از این به وزیر نامه بهداشت نگاشته و ارسال شده است و در آن درخواست در اولویت قرار گرفتن این گروه در تزریق واکسن شده اند.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران در ادامه در باره واقعی سازی تعرفه خدمات نظام مهندسی به خبرنگار ما گفت :
آنچه که بیش از همه در مقوله «تعرفه خدمات مهندسی» باید به آن توجه کرد، «واقعی سازی» آن است که متناسب با شرایط و مقتضیات روز و همچنین جایگاه مهندسان و ارزش گذاری به خدمات آنها در مقایسه با مشاغل دیگر باید لحاظ شود.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;