رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران : آغاز نظارت‌هاي دقيق بر ساخت‌ و ساز‌ها از اول خرداد

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران از آغاز نظارت جدي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران بر ساخت و ساز استان تهران از اول خرداد خبرداد.

به گزارش روابط عمومي سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور دكتر سعيد غفراني در گفت‌و‌گو با ايلنا، با بيان مطلب فوق افزود: طبق قانون نقش سازمان نظام مهندسي ساختمان بسيار گسترده است اما در شرايط موجود اين موضوع درنظر گرفته نشده است.

وي درباره دلايل عدم نظارت كافي در ساخت و سازهاي تهران تصريح كرد: يكسري نواقص در فعاليت‌هاي مهندسي بوده كه در حال بررسي اين مشكلات هستيم.

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران خاطرنشان كرد: بررسي آسيب‌شناسي نواقص موجود با همكاري شهرداري در حال انجام است و نظارت جدي بر ساخت و سازهاي استان تهران از اول خرداد با قوت آغاز مي‌شود.

وي با بيان اينكه هدف سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران، وزارت راه و شهرسازي و شهرداري مشترك است گفت: از اين رو بررسي نواقص دنبال مي شود. طرح تفصيلي طرح خوبي است و تاثيري بر افزايش قيمت‌ها ندارد.

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران درباره اظهار نظر برخي كار‌شناسان مبني بر اينكه اين طرح باعث افزايش قيمت مسكن در برخي از مناطق مي‌شود با بيان اينكه براي اجراي اين طرح تسهيلات لازم ديده شده است اظهار كرد: با اجراي اين طرح، كمبود جمعيت در طبقات ديده شده است.

غفراني در پايان خاطرنشان كرد: آثار مثبت طرح تفصيلي شهر تهران در سال‌هاي آينده ديده خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;