دویست و هفتاد و چهارمین جلسه نظام مهندسی با نگاهی به آینده مسکن

دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورای مرکزی روز سه شنبه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورای مرکزی روز سه شنبه، نوزدهم مردادماه با حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان و اکثریت اعضای شورای مرکزی به صورت حضوری و مجازی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.
این جلسه دو مهمان ویژه داشت. برهمین اساس، دکتر علی عبدالعلی زاده و دکتر حسین عبده تبریزی مشاورین عالی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور در دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورای مرکزی به تحلیل مسایل مختلف در بخش مسکن و ساختمان پرداختند.
دکتر علی عبدالعلی زاده در این جلسه با بیان اینکه دولت برای تامین زمین باید به دنبال توسعه ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده باشد، گفت: زیر ساخت مهندسی کشور توان ساخت یک میلیون واحد در سال را دارد.
وی با تاکید بر اینکه دولت برای تولید اشتغال و توزیع ثروت چاره ای جز تمرکز بر بخش مسکن ندارد، اظهارداشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان باید برای کنترل کیفیت ساخت و ارتقای کیفی این صنعت برنامه داشته باشد.
در عین حال، دکتر حسین عبده تبریزی، مشاور عالی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورای مرکزی با بیان اینکه در شرایط کاملا متفاوتی از گذشته مواجه هستیم، گفت: طرح‌های ساخت مسکن باید ظرافت‌های بسیاری را مدنظر قرار دهد.
وی، تنگناهای تامین مالی، تولید پول پرقدرت، کاهش قدرت خرید و به تبع آن کاهش تقاضا را از جمله پیچیدگی‌های شرایط فعلی کشور عنوان کرد.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;