دانفوس سازنده چیلر CO2 را معرفی کرد

به گزارش تاسیسات نیوز، مسابقه سالانه EnVisioneer of the Year OEM های آمریکای شمالی، مالکان ساختمان ها، شهرداری ها، پیمانکاران و کاربران نهایی را که در ۱۸ ماه گذشته با استفاده از محصولات Danfoss یا محصولات دانفوس محصول جدیدی معرفی کرده اند، یک مرکز جدید افتتاح کرده اند یا در یک ساختمان یا ارتقاء سیستم سرمایه گذاری کرده اند، قدردانی می کند. راه حل هایی برای تحقق صرفه جویی قابل توجه در انرژی و محیط زیست.

Pro Refrigeration از کنترل تبرید Danfoss در سیستم چیلر CO2 PROGreen خود استفاده می کند. این ۱۰۰ اسب بخار که سال گذشته معرفی شد از کمپرسورهای موازی CO2 50 اسب بخاری استفاده می کند.

اجزای Danfoss مورد استفاده در چیلر CO2 PROGreen شامل مدیریت سیستم AK-SM850A، کنترلر کیس AK-CC 750A، کنترل کننده بسته AK-PC781A و همچنین شیرهای تنظیم الکتریکی CCM 20 و CCMT 30، سوئیچ فشار و فشار BC 5100 است. سنسورهای دما و سایر لوازم جانبی مانند منبع تغذیه AK-PS 250 و آشکارساز گاز GDC.

تمام قطعات برای نظارت بر سیستم خنک کننده، جمع آوری داده ها از سنسورها، کنترل زمان روشن و خاموش شدن کمپرسورها و اطمینان از عملکرد صحیح فن ها و شیرهای انبساط با هم کار می کنند.

Jim VanderGiessen، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Pro Refrigeration توضیح داد: “قطعات Danfoss مغز سیستم را فراهم می کند.” “آنها سیستم را به شیوه ای بهینه حفظ می کنند.” مدیر سیستم به عنوان بخشی از نظارت و تنظیم دائمی خود با شرایط خارجی، هشدارها و آلارم‌ها را تولید می‌کند تا کارکنان تأسیسات بتوانند فوراً مشکلات مکانیکی احتمالی را شناسایی و برطرف کنند. سیستم کنترل تبرید همچنین به مهندسان Pro Refrigeration اجازه می دهد تا برای بهبود پشتیبانی مشتری و قابلیت عیب یابی به داده ها از راه دور دسترسی داشته باشند.

اولین نصب در یک مزرعه لبنی کالیفرنیا میانگین دمای شیر ۳۷٫۱ درجه فارنهایت (۲٫۸ درجه سانتیگراد) را حفظ کرده است، در حالی که چیلر قبلی لبنیات قادر به خنک شدن زیر ۴۰ درجه فارنهایت (۴٫۴ درجه سانتیگراد) نبود. در نتیجه، مزرعه توانست امتیاز کیفی را از تولیدکنندگان شیر دریافت کند و شاهد افزایش درآمد در محدوده ۱۴۰۰ تا ۲۸۰۰ دلار در روز باشد.

چیلر همچنین گرمای هدر رفته از سیستم چیلر را بازیابی می کند تا آب شستشو را گرم کند، ۳۰۰۰ گالن آب چاه را در روز از ۷۰ درجه فارنهایت تا ۱۷۰ درجه فارنهایت (۲۱ درجه سانتیگراد تا ۷۶٫۶ درجه سانتیگراد) گرم می کند و نیاز به استفاده از سوخت های فسیلی، در این مورد پروپان، را از بین می برد. یک منبع گرمایش گفته می شود که صرفه جویی در انرژی ماهانه حدود ۲۱۰۰ دلار است.

ریک اسپورر، رئیس دانفوس آمریکای شمالی گفت: «Pro Refrigeration یک دریافت کننده شایسته جایزه EnVisioneer of the Year است. چیلر CO2 PROGreen نمونه ای از استفاده از نوآوری های فنی به نفع کاربر نهایی و جامعه به عنوان یک کل است. ترکیب مبرد با GWP پایین با فناوری بازیابی گرما دو برابر مزیت را هم برای محیط زیست و هم برای مشتری فراهم می کند. با نیاز به استفاده از مبردهای سازگار با محیط زیست در پی کاهش فاز HFC، Pro Refrigeration نشان می دهد که کاهش انتشار کربن و دستیابی به موفقیت تجاری دست به دست هم می دهند.

این جایزه در ۲۴ آگوست (۲ شهریور ۱۴۰۱) در کارخانه Mocksville، کارولینای شمالی به Pro Refrigeration اهدا شد.

پایان پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;