خرم وعده خانه دار شدن مهندسان اردبیل را داد

تاسیسات نیوز: عضو هیات رئیسه شورای مرکزی، دستاوردهای سفر استانی مهندس خرم به استان اردبیل را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، دکتر طاهر کیافر، عضو هیات رئیسه شورای مرکزی و نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل به بیان دستاوردهای سفر اخیر استانی مهندس خرم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان به استان اردبیل پرداخت.
دکتر کیافر در ابتدا با اشاره به سفر استانی مهندس خرم به استان اردبیل، اظهارداشت:  ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل که با دستان مبارک جناب آقای مهندس خرم افتتاح گردید با دستور ایشان، دفاتر مدیریت بحران و مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان در آن ایجاد می شود.
به گفته وی, موضوع ایجاد و راه اندازی باشگاه مهندسان با کاربری های اقامتی، تفریحی، ورزشی و توریستی در شهر سرعین در دستورکار سازمان قرار گرفته که این موضوع با تاکید مهندس خرم به استاندار اردبیل در اولویت برنامه های استان با قید فوریت قرار گرفته است.
دکتر کیافر گفت تعیین کمیته ای برای احصا منابع جدید درآمدی سازمان از دیگر دستاوردهای حضور مهندس خرم در اردبیل بوده است.
 عضو هیات رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی اظهار داشت در رابطه با راه اندازی موضوعات دفتر نظارت بر عملکرد و صندوق مشترک استانها، آموزش و پایگاه خبری اقدامات موثری صورت پذیرفته است، مقرر شد سازمان نظام مهندسی اردبیل اهتمام لازم را در راستای همکاری با موارد فوق الذکر بعمل آورد.
وی گفت: مهندس خرم در جلسه هیات مدیره سازمان اردبیل از آغاز فعالیت کارگزاری بیمه در نظام مهندسی کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد ریاست سازمان با جدیت و دقت به همه دغدغه های سازمان حتی به مسئولیت های اجتماعی سازمان نسبت به اعضا و مردم در یکسال گذشته پرداخته که این مهم با تدابیر جناب آقای مهندس خرم و حمایت اعضا محترم شورای مرکزی حاصل شده است.
کیافر از شروع فعالیت های اقتصادی صندوق مشترک در اردبیل ابراز امیدواری کرد و آمادگی سازمان اردبیل را برای پیگیری موضوعات مربوطه اعلام داشت که از جمله آن، بحث پوشش بیمه ای جامعه مهندسی و صدور خدمات فنی مهندسی که در قالب تشکیل کمیته اجرایی در استان با همکاری صندوق مشترک اتفاق می افتد.
عضو هیات رئیسه شورای مرکزی و نایب رییس اول سازمان نظام مهندسی اردبیل درخصوص طرح اقدام ملی مسکن گفت با تاکید مهندس خرم، این موضوع در قالب شهرک های اقماری برای واحد های مسکونی با هدف ساخت مسکن برای اعضای سازمان صورت می گیرد که این طرح به منظور خانه دار شدن مهندسان بسیار ارزشمند است.
دکتر کیافر اظهار داشت موضوع احداث خانه مهندس و راه اندازی باشگاه مهندسان در اردبیل از اقدامات ماندگار برای اعضا نظام مهندسی خواهد بود که امیدوارم با حمایت همه آحاد جامعه مهندسی بویژه اعضا شورای مرکزی در جهت تحقق اقدامات صورت گرفته پیش برویم.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;