خرم: ذهنیت نامطلوب از نظام مهندسی ساختمان در جامعه را پاک کنیم

رئیس نظام مهندسی با بیان اینکه سلامت در ارائه خدمات مهندسی و شفافیت در تمام ارکان سازمان جزء اولویت های کاری است، تاکید کرد: متأسفانه بعضاً چهره نامناسبی از نام مهندسی در ذهن جامعه نقش بسته است که باید این ذهنیت را با اقدامات مؤثر و اطلاع رسانی های به جا برطرف کرد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسای استانهای سیستان و بلوچستان ، کرمان، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی و گلستان به ریاست مهندس خرم به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسای استانهای سیستان و بلوچستان ، کرمان، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی و گلستان به ریاست مهندس خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.
در این جلسه ابتدا دکتر محمدرضا جواهری تفتی، دبیر جلسه ضمن ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات دفتر نظارت بر عملکرد استانها از اهداف برگزاری دومین دوره از جلسات شورای منطقه ای سخن گفت.
در ادامه رؤسای استانها با ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات و دستاوردهای نظام مهندسی در استانها ، رئیس شورای مرکزی ، مدیران سازمان و دیگر رؤسای استانها را از اقدامات خود مطلع کردند.
در پایان جلسه مهندس خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده ، توصیه هایی لازم برای اجرای اهداف و ماموریت ها و خط مشی سازمان را ارائه کرد.
 وی با بیان اینکه سلامت در ارائه خدمات مهندسی و شفافیت در تمام ارکان سازمان جزء اولویت های کاری است، تاکید کرد: متأسفانه بعضاً چهره نامناسبی از نام مهندسی در ذهن جامعه نقش بسته است که باید این ذهنیت را با اقدامات مؤثر و اطلاع رسانی های به جا برطرف کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;