خانواده شهدا بدون آزمون در صنعت نفت استخدام می‌شوند

 

 

وزیر نفت با بیان این‌که خانواده شهدا از امتیاز ویژه‌ای در استخدام صنعت نفت برخوردار هستند، گفت: خانواده شهدا بدون آزمون در صنعت نفت استخدام می‌شوند.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز ، قاسم رستمی  در مراسم افتتاحیه پروژه تجهیز و توسعه واحد نمک‌زدایی رگ سفید 2 شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد ضمن تشکر از کارکنان صنعت نفت اظهار کرد: ممکن است شرایط فعلی ما شرایط مساعدی نباشد اما این یک اهتمام جدی در تفکر صنعت نفت است که مردم مناطق نفت‌خیز نشین بتوانند از مزایا و امکانات نفت استفاده کنند.

وی افزود: از سال گذشته تا‌کنون در استخدام جدید نیروهای مورد نیاز 50 درصد سهمیه استخدامی، متعلق به استان‌های منطق نفت‌خیز از جمله خوزستان بوده است.

رستمی ابراز داشت: در استخدام نیروهای مورد نیاز صنعت نفت، خانواده‌های شهدا در اولویت ویژه قرار دارند و بدون آزمون در این صنعت استخدام خواهند شد.

وزیر نفت با بیان این‌که یکی از دغدغه‌های کارکنان صنعت نفت، وضعیت شغلی فرزندان آنها در صنعت نفت است، تصریح کرد: در استخدام‌های جدید صنعت نفت، امتیازات ویژه‌ای برای استخدام رسمی فرزندان کارکنان صنعت نفت پیش‌بینی شده است و این موضوع از جمله وظایفی است که ما آن را دنبال خواهیم کرد.

رستمی خاطرنشان کرد: امیدوارم که تلاش کارکنان صنعت نفت سبب شکوفا شدن ظرفیت‌های موجود برای توسعه صنعت نفت و تولید بیشتر شود.

وی افزود: این نوید را به شما می‌دهم که در پتروشیمی‌های کشور که به بهره‌برداری می‌رسد، بخش عمده‌ای از زنجیره پایین دستی ما، نیازهای شغلی و تولیدی کشور برطرف می‌شود.

 

انتهای پیام

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;