جلسه‌ی مشترک هیأت رئیسه‌ی گروه تخصصی مکانیک

به گزارش تاسیسات نیوز، جمعی از اعضای هیأت مدیره‌ی انجمن مهندسان تأسیسات مکانیکی ساختمان تهران، میهمان هیأت رئیسه‌ی گروه تخصصی مکانیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بودند.




در ابتدا رامین کرمی عضو هیأت مدیره و رئیس گروه تخصصی مکانیک سازمان ضمن خوش آمد گویی به میهمانان، از همکاری بیشتر و نزدیکتر انجمن‌های صنفی با سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران استقبال نمود.





وی گفت: ” بر اساس تفاهم‌نامه‌ی سازمان و انجمن اگر هیأت مدیره انجمن برنامه‌ای را با هماهنگی گروه تخصصی مدون نماید می‌توان همکاری منطقی ایجاد و پایه‌های حرکت رو به جلو و همکاری‌ها را محکم نمود.”





وی در ادامه به جایگاه صنفی انجمن مهندسان تأسیسات مکانیکی اشاره نمود و بیان داشت: ” اعضای هیأت مدیره‌ی انجمن با تخصص و درایتی که دارند می‌توانند بیش از پیش اعضای این انجمن را فعال نمایند. “

 

 

 

 

در ادامه‌ی جلسه ایرج فروزنده رئیس انجمن نیز از دعوت انجام شده توسط هیأت رئیسه‌ی گروه تخصص مکانیک تشکر نمود و ضمن ابراز خرسندی اعلام کرد انجمن حاضر است با تمام قدرت جهت تهیه‌ی برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت همکاری مشترک با سازمان را توسط هیأت رئیسه‌ی گروه تخصصی مکانیک انجام دهد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;