تکمیل زنجیره تولید فولاد

معاون طرح وبرنامه وزارت صنعت،معدن وتجارت گفت : دولت با فراهم نمودن زيرساخت‌ها و برنامه‌ريزي مناسب، اميدوار است زنجيره توليد فولاد در كشور كامل شود.


 



به گزارش تاسیسات نیوز، وضعيت‌ طرح‌هاي آهن اسفنجي و شمش در نشستي با حضور معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه طرح و برنامه، امور معادن و صنايع معدني، ايميدرو و مديران 26 طرح آهن اسفجي و شمش مورد بررسي قرار گرفت.

 

در اين نشست معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن استماع مشكلات مديران طرح‌هاي آهن اسفنجي و شمش گفت: تأكيد وزارت صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت راه‌اندازي سريع پروژه‌ها و بهره‌وري اقتصادي آنها مي‌باشد.

 

ابويي مهريزي اظهار اميدواري نمود: با رفع مشكلات فاينانس و تأمين نقدينگي زمان راه‌اندازي پروژه‌ها كوتاه‌تر مي شود .

 

در ادامه رييس سازمان ايميدرو با اشاره به لزوم كوتاه‌ كردن زمان راه‌اندازي طرح‌هاي فولاد اظهار داشت: ايميدور با مشاركت بخش خصوصي و بانك صنعت و معدن در تلاش است زمان راه‌اندازي طرح‌هاي فولاد و آهن اسفجي را كوتاه‌تر كند.

 

 

كرباسيان گفت: مبادي تأمين مواد اوليه طرح‌ها كم است ولي دولت در صدد است با مشاركت بخش خصوصي موانع مربوط به تأمين نقدينگي و مواد اوليه را برطرف نمايد.

 

در اين جلسه مديران پروژه‌هاي آهن اسفجي و شمش ، روند پيشرفت فيزيكي طرح ها را اعلام نموده وبه بررسي مشكلات و موانع موجود طرح ها پرداختند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;