توليد سامانه تصفيه پيشرفته فاضلاب به روش شيميايي

 

رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی آرمان تدبیر از طراحی و تولید سامانه تصفیه پیشرفته فاضلاب به روش شیمیایی خبر داد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، علی جلیلی زاده   گفت : این سامانه در شهرک ها، برج ها و مجتمع های مسکونی، مراکز اداری و تجاری، پارک ها، پادگان های نظامی، بیمارستان ها، صنایع غذایی و تکمیلی، صنایع دارویی و بهداشتی، صنایع بهداشتی و پتروشیمی، صنایع نساجی، صنایع چوب، نیروگاه ها و … استفاده می شود.

وی گفت : پیش از این انحصار تولید این دستگاه تنها در اختیار کشور آمریکا قرار داشت اما هم اکنون با تکیه بر دانش مهندسان ایرانی، این دستگاه با کیفیت مطلوب در داخل تولید شده است.

جلیلی زاده ، توسعه تولید کالاهای داخل را ضروری دانست و گفت: هم اکنون در شرکت مهندسی آرمان تدبیر دستگاه تخریب ازن مازاد ونتوری، سامانه های آب شیرین کن، استاتیک میکسر و … به بازار عرضه شده و سال آینده، قرار است یک دستگاه تمام خودکار دیگر را طراحی کنیم و به تولید برسانیم.

وی حضور گسترده شرکت های ایرانی را در هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، نشان دهنده رشد دانش و فناوری شرکت های ایرانی دانست و اظهار داشت: با توجه به مدیریت مطلوب برگزارکنندگان در سال جاری، کیفیت نمایشگاه روند صعودی داشته است و امید می رود در سال آینده نیز این روند ادامه یابد.

 

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;