تهویه تونل کندوان هوشمند می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: طی سنوات گذشته، نگهداری و سیستم نور و تهویه تونل کندوان به صورت دستی انجام می شد که هوشمندسازی آن در دست اجراست.
به گزارش تاسیسات نیوز، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های این اداره کل، تونل کندوان را یکی از طولانی ترین تونل های محور قدیم کرج – چالوس دانست و عنوان کرد: در سنوات گذشته، نگهداری و سیستم نور و تهویه این تونل به صورت دستی انجام می شد.
وی با بیان اینکه برای نخستین بار، طراحی های لازم به منظور هوشمندسازی این امور در حال انجام است، گفت: با توجه به اینکه دیوارهای این تونل و شکل و شمایل نامناسب آن در شأن محور زیبای چالوس نیست، اجرای عملیات کانیگو به منظور هدایت آب های سطحی و بازسازی دیوارها در حال انجام است. اجرای طرح اصلاح سیستم روشنایی و تنظیم بهینه نور این تونل نیز در دستورکار قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر، یک پیمانکار فنی برای امور مربوط به ابنیه تونل و یک پیمانکار حوزه برق نیز برای سیستم تهویه و اصلاح روشنایی مشغول کار هستند. مدت زمان قرارداد این پروژه ۶ ماه است و تلاش می کنیم تا پیش از فصل سرما این پروژه را به بهره برداری برسانیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;