تحریم‌ها، واردات آسانسور را به حداقل رسانده است

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل تحریم ها واردات آسانسور به حداقل رسیده است، گفت: تحریم ها به نوعی بهترین فرصت برای شرکت های داخلی جهت ارائه توانمندی های آنها است.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، علی محجوب در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آسانسور، پله برقی، تجهیزات و خدمات وابسته اصفهان، اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۸۰ درصد آسانسورهای پروژه های کشور توسط شرکت های داخلی و با توانمندی آنها تولید می شود و امیدواریم روز به روز شاهد افزایش کیفی آسانسورهای تولیدی باشیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل تحریم ها واردات آسانسور به حداقل رسیده است، تاکید کرد: تحریم ها به نوعی بهترین فرصت  برای شرکت های داخلی جهت ارائه توانمندی های آنها است.
این گزارش حاکی است، نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با بیان اینکه مبحث ۱۵ مقررات ملی ساختمان به موضوع آسانسور و پله برقی اختصاص یافته است، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان متولی صنعت ساخت در کشور برای این موضوع اهمیت بسیاری قائل است.
وی توضیح داد: از بدو کار طراحی ساختمان ها تا زمان اجرا و بهره برداری آن موارد مهمی آورده شده که مهندسان موظف به رعایت و نظارت آن هستند.
محجوب همچنین خواستار تقویت ارتباط تولیدکنندگان آسانسور با سازمان نظام مهندسی ساختمان شد و گفت: این ارتباط باعث ارتقای کیفیت و ایمنی ساختمان ها و به خصوص در بحث آسانسور و پله برقی خواهد شد.
منبع خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;