تبادل اطلاعات دفاتر کنترل و نظارت گاز میان استان های فارس و یزد

نشست هم اندیشی، تبادل نظر و انتقال تجربیات فنی در خصوص فرآیند های بازرسی و نظارت مربوط به دفاتر کنترل و نظارت گاز سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان های فارس و یزد با حضور اعضای هیأت مدیره و همکاران سازمان های نظام مهندسی دو استان برگزار شد .

به گزارش تاسیسات نیوز، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس در این نشست گفت: حاصل این نشستها نقطه عطفی برای پویایی و تحول در سازمان های نظام مهندسی و عامل گره گشایی برای مهندسان عضو سازمان و بهره برداران خدمات مهندسی است

مجتبی زوربخش عنوان کرد: نشست های تخصصی و گسترش ارتباط های برون استانی در جهت اعاده جایگاه سازمان های نظام مهندسی موثر بوده و ضمن تقویت اتحاد و همدلی میان اعضای هیأت مدیره این سازمان ها ، پیشبرد اهداف تخصصی آنها در حوزه های مختلف را باعث خواهد شد.

وی دستورکارهای برنامه ریزی شده و هدفمند را در راستای تعریف راهکارها و عملیاتی نمودن آنها موثر دانست و گفت : بایستی در این زمینه از ظرفیت استانهای مختلف بهره گیری نموده و در جهت عقد و گسترش تفاهم نامه های بین سازمانی در جهت انتفاع مهندسان و آسایش بهره برداران تلاش کنیم.

عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس نیز در این نشست با اشاره به پیشرو بودن دفتر کنترل و نظارت گاز سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس درسطح کشور گفت : با همت همکاران ناظر ، گامهای بلندی در راستای تحقق اهداف این دفتر برداشته شده است .

هادی تدین اظهار کرد : نشست های مشترک و جلسات هم اندیشی تخصصی میان اعضای هیأت مدیره استان ها برای هر دو طرف دارای ابعاد مثبت و نتایجی مثمرثمر بوده و عامل پیشرفت طرفین در ادامه مسیر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طبیعتا هر استان در زمینه های مختلف نقاط قوت یا بعضا نقاط ضعفی را داراست، اظهار کرد: در راستای ایجاد تعاملات سازنده، نقاط قوت تقویت و طبعاً نقاط ضعف بهبود خواهند یافت.

عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس به نقش شورای مرکزی در راستای گسترش ارتباطات میان سازمان های نظام مهندسی استان ها اشاره و عنوان کرد: شورای مرکزی نهم می تواند رسالت خود را با بهره گیری از ظرفیت  و تجربیات استان های مختلف برای رفع مشکلات رشته های مختلف از جمله  چالش های مرتبط با دفاتر کنترل و نظارت گاز محقق نماید .

تدین با اشاره به اینکه در حال حاضر بعضا رویه های بازرسی گاز در استان های مختلف متفاوت بوده و حق الزحمه های متفاوتی نیز در این مورد تعریف شده است ، خاطر نشان کرد : در این مورد بایستی تعرفه های مذکور در کل کشور به شکل یکپارچه در آمده و درراستای منافع مهندسان به تمام کشور تعمیم داده شود.

شایان ذکر است در این نشست اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و مدیران دفتر کنترل و نظارت گاز  استان ، فرآیندهای جاری و خدمات انجام شده توسط دفتر کنترل و نظارت گاز سازمان را تشریح نمودند ..

در ادامه نمایندگان دفاتر کنترل و نظارت گاز سازمان های نظام مهندسی فارس و یزد ضمن تشریح عملکرد بخش های مختلف این دفاتر به تبادل تجربیات خود پرداختتد ؛ در این راستا با توجه به پیش رو بودن دفتر کنترل و نظارت گاز فارس به ویژه در زمینه گاز فشار قوی در کشورو نیز در  زمینه  طراحی و نظارت بر شبکه لوله کشی گاز ، تجربیات موجود در این حوزه به همکاران استان یزد انتقال داده شد ؛ همچنین اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد نیز به تشریح عملکرد نرم افزار جامع دفتر کنترل و نظارت گاز این استان پرداخته و تبادلنظر بحث و بررسی در زمینه الگوریتم ها و وب سرویس های نرم افزاری صورت پذیرفت . در پایان بر لزوم برگزاری چنین جلساتی در راستای انتقال تجربیات موثر بین استان ها تاکید شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;