تاکید شهردار و رئیس نظام مهندسی تهران بر مهندسی ساخت و ساز در پایتخت

مهندس سعید سعیدیان امروز با حضور در ساختمان بهشت با دکتر حناچی شهردار تهران، دیدار و گفت‌وگو  وبا یکدیگر به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
به گزارش  تاسیسات نیوز، مهندس سعیدیان رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران ، با حضور در ساختمان بهشت با دکتر حناچی دیدار  داشتند.
این دیدار به‌منظور رایزنی با شهرداری تهران و گفت‌وگو پیرامون اهداف و مسائل مشترک انجام شد و دو طرف در موضوعات مختلف به بحث و تبادل‌نظر پرداختند، در این دیدار مهندس سعیدیان، با اشاره به موضوع ساخت‌وساز در کشورهای پیشرفته و اغلب کشورها گفت: امروز در دنیا محوریت ساخت‌وساز پیمانکاران هستند، درحالی‌که کشور ما ناظر محور است و جایگاهی برای مجری در نظر گرفته نشده است.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، با اشاره به حوادث برخی پروژه‌های ساختمانی، خلأ حضور مجریان در عرصه ساخت‌وساز را مورد اشاره قرارداد و خواستار همکاری شهرداری تهران در این زمینه  شد.

وی ضمن بیان فعالیت‌های سازمان در جهت بهبود شرایط و اثرگذاری واقعی مجری در چرخه ساخت‌وساز و راه‌اندازی سامانه‌های موردنیاز و صدور شناسنامه فنی ملکی الکترونیکی با شهردار تهران به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
پیروز حناچی نیز در این دیدار،با اعلام نظر مثبت شهرداری تهران در زمینه تعامل و همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برای خدمات رسانی و تسهیل امور مردم و مهندسان بر لزوم مهندسی شدن کلیه امور ساخت و ساز در پایتخت تاکید کرد.
گفتنی است،چهار ناظره شدن ساختمان‌ها و ارتباطات سامانه‌های شهرداری با سازمان از دیگر موارد مطرح‌شده در این دیدار بود.

منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;