بعد از غیزانیه، کم آبی دهدز هم سامان یافت

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان از آخرین اقدامات صورت گرفته برای حل مشکل آب‌رسانی به ۴۴ روستای دهدز خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، عادل حرباوی در این باره اظهار کرد: همواره با فرا رسیدن فصل تابستان در استان خوزستان مشکلاتی در آب‌رسانی به روستاها وجود دارد که در راستای حل این مشکل باید در تقویت تأسیسات آب‌رسانی اقدامات لازم به عمل آید.
وی افزود: ۴۴ روستای دهدز در روزهای اخیر با مشکلاتی در تأمین آب شرب مورد نیاز خود روبه‌رو بوده‌اند که برای حل آن توسط همکاران اکیپ‌های بهره‌برداری و کارشناسی‌های صورت گرفته توسط کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان اقدامات لازم انجام شده و وضعیت آب شرب اهالی این ۴۴ روستا بهبود یافته است.
قائم‌مقام آبفای استان خوزستان ادامه داد: تهیه و نصب یک دستگاه الکتروپمپ شناور، ارتقای سیستم پمپاژ و دبی، تهیه و نصب کابل چاه به طول ۱۰۰ متر، تهیه و نصب لوله و اتصالات چاه به طول ۱۰۰ متر و راه‌اندازی و ارتقای تابلو برق از جمله اقدامات صورت گرفته برای حل مشکل آب‌رسانی به روستاهای دهدز بوده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، ۴۴ روستای دهدز جمعیتی بالغ‌بر هشت هزار نفر را تحت پوشش خود دارند که با مشکل قطع و افت فشار آب شرب مواجه شده بودند و اکنون این مشکل با اقدامات صورت گرفته حل شده است.
منبع خبرگزاری مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;