برگزاری انتخابات هیات مدیره های استانی سازمان نظام مهندسی دوم مهر

عضو ناظر مجلس در هیات نظارت سازمان نظام مهندسی کشور تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی کشور نقش زیادی هم در ساخت و سازهای داخل و هم در امکان صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج کشور را داشته و ان شاءالله در این دوره با دقت و درایت از سوی وزارتخانه و مجلس انتخابات آن در سلامت و به دور از حاشیه برگزار خواهد شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، اقبال شاکری، با اشاره به برگزاری انتخابات سازمان نظام مهندسی کشور، بیان کرد: انتخابات هیات مدیره های استانی سازمان نظام مهندسی کشور در سال ۱۴۰۰ در دوم مهرماه برگزار خواهد شد؛ به همین منظور هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات بر اساس آیین نامه تشکیل شده و ثبت نام کاندیداها در هر استان به پایان رسیده است.
وی در ادامه اظهار کرد: در تهران حدود ۲۸۲ نفر برای هفت رشته اعلام کاندیداتوری کردند. کم ترین متقاضی برای بحث ترافیک و بیش ترین کاندید برای رشته عمران بوده است. در کل کشور نیز حدود ۳ هزارنفر شرکت کردند. از بین نامزدهایی که ثبت نام کردند و اهراز صلاحیت شدند به تعداد مشخص بر اساس آیین نامه و دستورالعمل انتخابات صورت خواهد گرفت.
نماینده مردم تهران در مجلس، تصریح کرد: نکته اساسی در این دوره توجه خیلی خوب به مسئله صلاحیت ها و شایستگی اعضای هیات مدیره استانی است. این امر خیلی مورد انتقاد در دورهای قبل بوده به ویژه در بحث تعارض منافع اعضا نیز انتقاداتی وارد بود. وزیر نیز بخشنامه ای صادر کرده و بر این موضوع تاکید کرده است. در این دوره ان شاءالله یک انتخابات بدون حاشیه و با حضور افراد قدرتمند و دلسوز برگزار خواهد شد و شاهد ارتقای نظام مهندسی کشور و رسیدن آن به جایگاه اصلی خود هستیم.
این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه تاکید کرد: نظام مهندسی کشور نقش زیادی هم در ساخت و سازهای داخل به ویژه در شهرها داشته و هم امکان صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج کشور را می تواند فراهم کند. متاسفانه در دوره گذشته تصمیماتی گرفته می شد که مورد توجه بدنه قرار نمی گرفت. ان شاءالله در این دوره با دقت و درایت از سوی وزارتخانه و مجلس انتخابات در سلامت و به دور از حاشیه برگزار می شود و افراد توانمند حضور خواهند یافت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;