برق مشترکان در ایام نوروز به صورت پایدار تامین می‌شود

شرکت توانیر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در ایام نوروز بیش از ۲۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهند کرد تا برق مشترکان به صورت پایدار تامین شود.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، در این اطلاعیه آمده است: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکان به ویژه در شرایط حاضر، اولویت اصلی صنعت برق است.
این اطلاعیه می افزاید: بیش از ۲۰،۰۰۰ نفر از کارکنان صنعت برق در ایام نوروز «بصورت ۲۴ ساعته انجام وظیفه کرده» و تأمین برق پایدار در سطح کشور را بر عهده دارند.
در این اطلاعیه آمده است: مشترکان برق می توانند خدمات مورد نیاز خود را بصورت غیرحضوری از طریق سامانه های الکترونیکی موجود و یا تماس تلفنی با مراکز اتفاقات برق در منطقه خود دریافت و نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد.
این اطلاعیه می افزاید: صورت حساب برق مصرفی مشترکان به روال گذشته،  بصورت پیامکی برای آنها ارسال و یا از طریق درگاه های موجود قابل دریافت است.
در این اطلاعیه آمده است: برای آن دسته از کسب و کارهای کوچک که درشرایط حاضر برای پرداخت قبوض خود مشکل دارند، تا اردیبهشت ماه فرصت داده شده است.
شرکت تولید، انتقال و توزیع برق ایران در این اطلاعیه تصریح کرد: با توجه به اینکه تأمین برق پایدار منوط به پرداخت هزینه های برق مصرفی است از عموم مشترکین گرامی تقاضا دارد در خصوص پرداخت به موقع اقدام کنند.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;