برخورد دو تریلر حامل فرآورده‌های نفتی

فرماندار ساوه گفت: برخورد دو تریلر حامل فرآورده‌های نفتی آزاد راه ساوه همدان را از لاین ساوه به سمت همدان را مسدود کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، مهدی الیاسی، اظهار کرد: دقایقی پیش دو تریلر حامل فرآورده‌های نفتی (هیدروکربن سبک) از گرمسار به مقصد استان ایلام در حرکت بودند که در کیلومتر ۱۶ آزادراه ساوه به همدان با یکدیگر برخورد کردند که یک تریلر واژگون و از محور خارج شد و تریلی دیگر با قیچی کردن جاده، باعث مسدود شدن این آزادراه می‌شود.
وی با اشاره به مسدود شدن این محور از پلیس راه آزادراه ساوه همدان تا کیلومتر ۱۶ این محور افزود: بر اثر این سانحه ترافیک سنگینی در آزادراه تشکیل شده و با هدایت خودروها از یک مسیر دسترسی، بار ترافیک محور در حال تخلیه است، اما کماکان محور مسدود است.
فرماندار ساوه با اشاره به مصدوم شدن رانندگان تریلرها، گفت: با حضور نیروهای امدادی و هلال احمر کار آزادسازی رانندگان دو تریلر انجام و به مرکز درمانی منتقل شدند. این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته است.
وی افزود: در حال حاضر تمامی نیروهای امدادی، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، پلیس راه و راهداری به همراه فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری در محل وقوع حادثه حضور دارند و کار ایمن سازی و بازگشایی محور در دست انجام است تا پس از رفع کامل مسدودیت، تردد خودروها از سرگرفته شود.
الیاسی تصریح کرد: هیدروکربنی که در سطح محور جاری شده موجب لغزندگی محور شده و کار شن پاشی و نمک پاشی نیز در حال انجام است تا بتوان پس از ایمن سازی و رعایت موارد ایمنی، اجازه تردد به خودروها داد.
وی بیان کرد: در حال حاضر کار انتقال تریلی که موجب مسدود شدن محور شده است توسط جرثقیل در حال انجام است تا با ایمن سازی کامل آزادراه تا ساعاتی دیگر این مسیر بازگشایی شود، گرچه خودروها از طریق راه دسترسی دیگری در حال تردد هستند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;