بازدید هیئت مدیره نظام مهندسی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس

اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز،  اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل،  با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل با «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار و از بخش‌های مختلف این مرکز فرهنگی بازدید کردند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در این دیدار، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: یکی از پیام‌های اصلی شهدا به ما، این است که در هر مسئولیتی که هستیم، آن‌جا را سنگر خدمت بدانیم و با تمام توان در خدمت مردم و نظام و انقلاب باشیم.
وی افزود: نشر ارزش‌های دفاع مقدس تنها وظیفه نهادهای ویژه این امر نیست؛ بلکه باید همه آحاد مردم و بدنه دولت و بخش خصوصی با یک کار جهادی به ماندگاری این فرهنگ کمک کنند.
«ساسان میرزارحیمی» رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل نیز ضمن قدردانی از اعزام مدیران و مسئولین استانی در آستانه سال نو به مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان‌نور توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، اظهار داشت: معنویت حاصل از معارف دفاع مقدس برگرفته از معنویت عاشورایی است و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت آمادگی کامل دارد.
در پایان این دیدار، تصویر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به تمامی اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اهدا شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;