ایران در جمع ۵ کشور تولیدکننده بخاری هوشمند(هرمتیک)

متخصصان داخلی در شهرستان رزن توانسته اند با بومی سازی بخاری هوشمند در جمع ۵ کشور دارنده این تکنولوژی در جهان قرار بگیرند.
ایران در جمع ۵ کشور تولیدکننده بخاری هوشمند(هرمتیک)به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان ؛ حسن تمدنی، مدیر تولید کارخانه تولید بخاری هرمتیک از تولید سه مدل از این بخاری هوشمند در رزن خبر داد.
حسن زابلی، قائم مقام مدیر عامل این کارخانه هم با اشاره به اینکه تکنولوژی ساخت این بخاری‌ها در ابتدا از استرالیا وارد ایران شد، گفت: این شرکت دانش بنیان توانست با بومی سازی و ارتقا آن ایران را جز ۵ کشور دارنده تکنولوژی ساخت این بخاری‌ها قرار دهد. همچنین سطح انرژی بخاری‌های تولیدی در این کارخانه از سطح B به سطح A ارتقا یافته است.
سمیه محمدی، تکنسین عیب یابی و تعمیرات با اشاره به بومی سازی تمام قطعات در این کارخانه تصریح کرد: تمامی برد‌ها و تجهیزات طاحی مجدد و بهینه شده است و صفر تا صد تولید داخل کارخانه انجام می‌شود.
بدنه سرد و مجهز بودن این بخاری‌های به سنسور هوشمند اکسیژن و خاموش شدن آنی در صورت مسدود شدن لوله بخاری از برجسته‌ترین ویژگی‌های بخاری های هرمتیک ست.
با گسترش استفاده از بخاری‌های هوشمند دیگر شاهد حوادثی همچون حادثه مدرسه شین آباد و مرگ خاموش ۶۰۰ نفر در سال در کشور نخواهیم بود.
تا کنون ۳۵ هزار بخاری هوشمند در مدارس کشور نصب شده است.
در طرح توسعه این کارخانه که در آینده‌ای نزدیک راه اندازی می‌شود قرار است ماهانه ۳۰ هزار بخاری ساخته شود و اشتغال آن به بیش از ۵۰۰ نفر برسد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;