انتصاب رییس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان

معاون مسکن و ساختمان در حکمی علی‌محمد عبدی‌قهرودی مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی را به سمت رییس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان کشور منصوب کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان در حکمی علی‌محمد عبدی‌قهرودی مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان را با حفظ سمت به عنوان رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات اعضای هیأت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها و اعضای هیأت مدیره و بازرسان سازمان‌های نظام کاردانی ساختمان استان‌ها منصوب کرد.
در ابلاغ صادره خظاب به عبدی‌قهرودی تصریح شده است: لازم است به فوریت برنامه‌ریزی، هماهنگی و اقدامات لازم را در راستای حُسن جریان امور به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و مشارکت حداکثری، با رعایت دقیق و کامل موازین قانونی و با همکاری مدیران کل راه و شهرسازی استانها به عمل آورید.
  لازم به ذکر است فرایند برگزاری انتخابات اعضای هیأت مدیره‌های نظام مهندسی و نظام کاردانی از اواخر فروردین ماه سال جاری آغاز شده و حسب برنامه ریزی انجام شده، انتخابات مذکور تا قبل از اتمام دوره هیأت مدیره فعلی در مهرماه سال‌جاری به پایان خواهد رسید.
منبع پایگاه خبری وزارت راه و سهرسازی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;