امضای تفاهم‌نامه همکاری نظام مهندسی اصفهان و شهرداری

تفاهم‌نامه مشترک همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان سه‌شنبه ۹ آذرماه به امضا رسید.
به گزارش تاسیسات نیوز، به منظور تسریع و تسهیل در پاسخگویی به مراجعان و هم‌افزایی در ارائه خدمات در حوزه ساخت و ساز شهری، تفاهم نامه همکاری فی مابین شهرداری اصفهان به نمایندگی دکتر وحید مهدویان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان به نمایندگی مهندس احمد بناکار به مدت ۳ سال حول پنج محور منعقد و مقرر شد با تشکیل کارگروه‌های مشترک در حوزه‌های مختلف، اجرایی شود.
ارائه خدمات در بستر الکترونیک و هوشمند با رویکرد حذف مراجعات حضوری و مکاتبات فیزیکی فیمابین، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی برای متقاضیان اخذ پروانه ساختمانی و کلیه دست اندرکاران حوزه ساخت و ساز شهری با رویکرد فرهنگ سازی در حوزه ساخت و ساز شهری و اخلاق حرفه‌ای، رعایت حداکثری ضوابط توسعه ساخت و ساز شهری با رویکرد ساده‌سازی فرآیندها و حذف موازی کاری ها، عملیاتی شدن الزام استفاده از مجریان ذیصلاح و شناسنامه فنی و ملکی ساختمان و همچنین ارتقاء کمی و کیفی ساخت و ساز ها با دیدگاه کاهش هزینه‌های ملی و رضایت‌مندی حداکثری از جمله محورهای اصلی این تفاهم‌نامه است.
گفتنی است بندهای مختلف این تفاهم‌نامه در کارگروه‌های ویژه بررسی و جزئیات آن به زودی ابلاغ خواهد شد که پس از ابلاغ لازم الاجرا است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;