افزایش تعرفه خدمات مهندسی مطالبه می شود

هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در چهارمین بازدید خود از دفاتر نمایندگی، روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۷ با حضور در دفتر نمایندگی رامسر با اعضا دفتر دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز، این بازدید با حضوررئیس و اعضا هیئت رئیسه، برخی اعضا هیئت مدیره سازمان، و مهندسان عضو دفتر نمایندگی رامسر برگزار گردید. در ابتدا مهندس جواد رستمی سرپرست دفتر نمایندگی رامسر، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دفتر رامسر و دفتر رابط کتالم و سادات شهر، مشکلات و نیاز‌های دفاتر را در بخش‌های مختلف بیان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، اعضای هیئت رئیسه به منظور بررسی امکانات و تجهیزات دفتر رامسر و دفتر رابط کتالم سادات شهر در راستای ارائه خدمات مطلوب به اعضا و مراجعین و نیز گفتگو و تبادل نظر با کارکنان در خصوص مسائل و دغدغه‌های امور اجرائی دفتر و همچنین اعضای دفتر نمایندگی، پاسخ به سوالات و مشکلات آن‌ها بازدید روز چهارشنبه نهم دی ماه را انجام دادند.
از موارد مطروحه در این دیدار می‌توان به ساخت ساختمان دفتر نمایندگی نظام مهندسی رامسر، بیمه تامین اجتماعی و بیمه مجریان، تعرفه خدمات مهندسی و واقعی شدن آن، کنترل نظارت دقیق‌تر و بیشتر، آموزش مهندسین جدید الورود، اصلاح برخورد سلیقه‌ای در بررسی نقشه، تعیین نقشه همسان و فرآیند مشابه بررسی نقشه در کلیه شهر‌های استان، تشکیل گروه‌های تخصصی شهرستان و هیات رییسه گروه تخصصی استان، خرید تجهیزات اداری برای دفتر، تلاش در جهت افزایش تعرفه خدمات مهندسی و موضوعات مرتبط با مجریان برشمرد که مقرر گردید از طریق سازمان مورد پیگیری قرار گیرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;