افزایش امکانات اقامتی رفاهی تفریحی نظام مهندسی تهران

با مصوبه هشتمین دوره هیأت‌مدیره نظام‌مهندسی تهران بنا است اقامتگاه‌های مناسبی در سه شهر مشهد، کیش و بابلسر ویژه تفریح اعضا فراهم شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، سید علیرضا یزدان‌جو معاون توسعه سرمایه نظام مهندسی تهران، درباره خدمات رفاهی در نظر گرفته‌شده، بیان داشت: با مصوبه هیأت‌مدیره سه شهر پُرمتقاضی مشهد، بابلسر و جزیره کیش برای ارائه خدمات اقامتی و گردشگری از یک‌سال قبل در نظر گرفته شد.
وی در ادامه با اشاره به رایزنی‌های صورت‌گرفته با جامعه هتل‌داران، اضافه کرد: به این منظور بالاترین اقامتگاه‌ها در این شهرها از نظر کسب رضایت مشتریان برای مذاکره برگزیده شد.
یزدانجو بابیان این‌که هتل‌های اقامت‌شده در سه رده قیمتی موردنظر قرار گرفتند، افزود: بر این اساس با هتل‌های ۵ستاره این سه شهر، هتل‌های چهارستاره باکیفیت و هتل‌های چهارستاره کم‌قیمت‌تر رایزنی شد.
معاون توسعه سرمایه نظام‌مهندسی تأکید کرد: در فرایند انتخاب اقامتگاه‌ها ویژه اعضا بر دولتی بودن طرف‌حسابمان اصرار داشتیم. چرا که مجموعه‌های رفاهی وابسته به دولت، هم خدمات مناسبی ارائه می‌کنند، هم از شفافیت خوبی برخوردارند.
وی بابیان این‌که مثلاً در شهر بابلسر با مجموعه اقامتی وابسته به بانک مسکن رایزنی‌هایی صورت گرفته، اضافه کرد: از دیگر مجموعه‌های غیرخصوصی که با آن رایزنی شده، بنیاد مستضعفان و مجموعه هتل‌های پارسیان است.
یزدانجو ادامه داد: هم‌اکنون مصوبه هیأت‌مدیره برای رایزنی و عقد قرارداد با این مجموعه‌ها اخذ شده است. با یک پیش‌شرط؛ اینکه تمام قیمت‌ها باید توسط کارشناس رسمی جهانگردی تأیید گردد.
معاون توسعه سرمایه نظام‌مهندسی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در مرحله کارشناسی قیمت‌های ارائه‌شده و عقد قرارداد هستیم، تأکید کرد: بعد از اعلام نظر کارشناسی رسمی، موضوعات حقوقی برای امضای قرارداد ادامه خواهد داشت.
وی در پاسخ به این سؤال که مهندسان چگونه می‌توانند از این خدمات استفاده کنند؟ گفت: شیوه‌نامه‌ای برای خدمات رفاهی تنظیم شده که اولویت‌بندی را تعیین خواهد کرد. بعد از تصویب هیأت‌مدیره اطلاع‌رسانی خواهد شد.
یزدانجو درباره حدود قیمت اجاره هرکدام از این اقامتگاه‌ها نیز خاطرنشان کرد: از همه آنها یک تخفیف اولیه گرفته شده است. بعلاوه سازمان بین ۳۰ تا ۵۰ درصد هزینه‌های اقامت اعضای محترم را در این اقامتگاه‌ها پرداخت می‌کند.
معاون توسعه سرمایه با ذکر یک مثال ادامه داد: مثلاً یک هتل پنج ستاره لوکس در جزیره کیش که با قیمت حدود شبی ۲میلیون‌تومان عرضه می‌شود، برای اعضای ما حدود پانصدهزار تومان تمام خواهد شد.
وی تأکید کرد: تمام تلاش ما این بوده که اولاً اقامتگاه‌های مناسب درخور شأن جامعه مهندسی، ثانیاً با قیمت مناسب یعنی ارزان‌تر از همه آژانس‌ها و اپلیکیشن‌های جهانگردی ویژه اعضا تدارک شود.
یزدانجو در پایان ابراز امیدواری کرد خدمات اقامتی تدارک‌دیده‌شده بویژه با پایان همه‌گیری ویروس منحوس کرونا بتواند نقش مؤثری در فراهم آوردن اوقات فراغت ویژه اعضای محترم سازمان در کنار خانواده ایفا کند.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;