افتتاح تنها شرکت عایق های ضد حریق

به گزارش تاسیسات نیوز، در دهه فجر امسال ۲۲ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر۱۳میلیارد ونیم میلیون تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد لذا از مهمترین آنها شرکت گیلان میکا که تنها شرکت عایق های ضد حریق در کشور می باشد.

 

 

 

سید مهدی باش بتن بخشدار رانکوه اظهار کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی است که مردم با نتایج تلاش‏‌های مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند.




بخشدار رانکوه افزود: در دهه فجر امسال ۲۲ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که از مهمترین آنها شرکت گیلان میکا که تنها شرکت عایق های ضد حریق در کشور، آسفالت معابر شهررانکوه، تکمیل طرفین پل بلوارامام رضا، بهسازی مسکن روستایی، تامین آب شرب روستایی و اصلاح شبکه انتقال آب،دیوارسازی انحرافی(سردهنه)مدرسه می باشد که هفته آینده با حضور استاندار گیلان و مدیران استانی افتتاح خواهد شد.





وی در پایان یادآور شد: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری بعنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مزین است و با سیاست های ابلاغی دولت محترم تدبیر و امید و تلاشهایی مجدانه دکتر محمودی فرماندار محترم شهرستان شاهد افتتاح ۲۲پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان در بخش رانکوهی به بهره برداری خواهد رسید.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;