افتتاحیه سه نمایشگاه بین المللی و تخصصی در محل دائمی نمایشگاهها

 

برگزاری نمایشگاههای تخصصی بین المللی نمایشی از توانمندی ها و یافته های مهندسین و صنعتگران متخصص ایرانی در سال حمایت از تولید ملی است .

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، سه نمایشگاه بین المللی و تخصصی با عناوین پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری در مسکن و تکنولوژیهای نوین ساختمان، چهارمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته و پنجمین نمایشگاه بین المللی سیمان ، بتن، تکنولوژیهای ساخت و ماشین آلات وابسته با حضور علیشیری معاون وزیر اقتصاد و دارایی ، قنبری معاون امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاهها و جمع کثیری از مقامات عالی رتبه کشوری و هیات همراه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ا گشایش یافت .

این گزارش حاکی است : در پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری در مسکن و تکنولوژیهای نوین ساختمان که نمایشی از توانمندی ها و یافته های مهندسین و صنعتگران متخصص ایرانی در سال حمایت از تولید ملی است، 91 شرکت داخلی ونمایندگان شرکتهای خارجی از کشورهای ترکیه و لیتوانی آخرین دستاوردها و فن آوری های خود در زمینه سرمایه گذاری ، سرمایه پذیری و کالاهای سرمایه ای ،موسسات مالی و اعتباری ،بانک و بیمه و تامین کننده های منابع مالی در مساحت6000 مترمربع فضای نمایشگاهی را به معرض نمایش گذاشته اند.

همچنین: در چهارمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته تعداد بیش از 237 شرکت داخلی و 45 شرکت بین المللی از 5 کشور آلمان ، ایتالیا ،چین ، ترکیه و امارات متحده عربی آخرین دستاوردها و تکنولوژیهای خود در زمینه تولید انواع درب و پنجره ساختمانی ، بیمارستانی ، سرویسهای بهداشتی ، پارکینگی،و فروشگاهی با ترکیبهای آلومینیومی کامپوزیت و …. در فضایی بالغ بر 600/29متر مربع فضای نمایشگاهی به نمایش گذاشته شده است .

گفتنی است : در پنجمین نمایشگاه بین المللی سیمان ، بتن، تکنولوژیهای ساخت و ماشین آلات وابسته تعداد 60 شرکت ایرانی و تعدادی ازشرکتهای بین المللی از 4 کشور سوئیس ، آلمان ، ژاپن و ایتالیا با ارائه انواع محصولات، ماشین آلات وابسته و خدمات در زمینه تولید کنندگان سیمان ، بتن و تجهیزات وابسته در سالنی به وسعت 4000 متر مربع فضای نمایشگاهی در معرض بازدید علاقمندان این بخش از صنعت کشورمان قرار داده شده است.

قابل ذکر است : مجموعاً این سه نمایشگاه از امروز29دی ماه لغایت 2 بهمن ماه از ساعت 9 صبح لغایت 16  پذیرای تولیدکنندگان، صادرکنندگان و متخصصان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می باشد.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;