اعتلای جامعه مهندسین در گرو پاکدستی مدیران منتخب

رئیس شورای سیاست گذاری مدیران متخصص شهر تهران بیان کرد: شورای مدیران متخصص شهر تهران با تفکر انقلابی و جهادی به دنبال یک جریان تازه نفس و پاکدست برای اعتلای جایگاه مهندسین و جامعه تلاشگر مهندسین است.
حسن لطفی رئیس شورای سیاست گذاری مدیران متخصص شهر تهران در گفتگو با سرویس مدیریت شهری افق تهران در رابطه با نهمین دوره انتخابات سازمان نظام‌ مهندسی در استان تهران اظهارداشت: مدت‌هاست با تشکیل جریانی تخصصی، در کمیته مهندسین در حوزه شهری ، شورایی را با کمک و نظرخواهی از مهندسین و دعوت از نخبگان و کارشناسان شهری، بنام شورای سیاست گذاری مدیران متخصص شهر تهران با شعار تهران “شهر زندگی” ، راه اندازی کرده ایم.
لطفی ادامه داد: برای لحظه به لحظه حضور در سازمان نظام مهندسی برنامه عملیاتی و واقعی داریم و قبل از انتخابات برنامه هایمان را با جامعه مهندسین در میان خواهیم گذاشت و از مهندسین درخواست داریم به برنامه رای دهند ، نه به حرف و وعده های پوشالی برخی که کارنامه هایشان برای همه مشخص است و در این سالها به جز خسارت و صدمه به سازمان نظام مهندسی هیچ عایدی نداشته است.
وی خاطرنشان کرد: شورای مدیران متخصص شهر تهران با تفکر انقلابی و جهادی به دنبال یک جریان تازه نفس و پاکدست برای اعتلای جایگاه مهندسین و جامعه تلاشگر مهندسین است و در این دوره از انتخابات با شناسایی افراد شایسته و توانمند برای گره گشایی از مشکلات و راه حل های مناسب و برنامه مشخص به میدان رقابت آمده است.
لطفی یادآور شد: پیام ما به جامعه مهندسین در تهران این است که این بار به جوانان متخصص و توانمند شهرشان اعتماد کنند و به یک جریان نو و دغدغه مند رای دهند و در انتخاب افرادی که سالیان سال است در این سازمان هیچ خروجی مناسبی نداشته اند و ناراکامد بودنشان ثابت شده است تجدید نظر کنند.
این فعال شهری تصریح کرد: تا بتوانیم تاثیر گذاری مناسب و تحولی بزرگ به نفع مهندسین شکل دهیم، ضمن دعوت و استقبال به همکاری با مهندسین، متخصصین و نخبگان در حوزه شهری و در کمیته مهندسین مدیران متخصص شهر تهران آمادگی داریم تا اگر اشخاصی که از لیستی که ما آماده کرده ایم اصلح تر و شایسته تر باشند را در لیست مدیران متخصص شهر تهران جایگزین کنیم.
رئیس شورای سیاست گذاری مدیران متخصص شهر تهران در پایان از کسانی که خود می‌دانند که صلاحیت و تخصص لازم را برای شرکت در انتخابات را ندارند، افزود:  اشخاصی که در این مدت حضورشان در سازمان نظام مهندسی هیچ تاثیر گذاری و خروجی نداشته درخواست میکنم در انتخابات حاضر نشوند و انصراف خود را اعلام کنند و کسانی که احساس میکنند میتوانند قدم مثبتی برای نظام مهندسی و جامعه مهندسان بردارند حتما در انتخابات شرکت کنند و شورای مدیران متخصص شهر تهران از آنان حمایت کامل خواهد کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;