ارسال فایل حجیم

 

  اگر به دنبال سایتی می گردید که به کمک آن فایل حجیم خود را برای افراد دیگر ایمیل کنید و پست الکترونیکی شما هم این اجازه را به شما نمی دهد، می توانید از سایت www.wetransfer.com استفاده کنید.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، این سایت علاوه بر این به شما این اطمینان را می دهد که فایل ارسالی تان به مقصد رسیده است. این سایت به کاربران اجازه می دهد به راحتی و رایگاه به ارسال فایل های حجیم خود بپردازند. کار با Wetransfer بسیار ساده است برای استفاده از امکانات آن نیاز نیست در سایت عضو شوید. تنها کافی است وارد سایت شوید و مراحل زیر را انجام دهید. در قدم اول کافی است فایل مورد نظررا در کادر مشخص شده اضافه کنید. در مرحله بعد آدرس ایمیل یا ایمیل هایی که می خواهید فایل به آنها اضافه شود را اضافه کنید. درآخرین مرحله نیز در بخش در نظر گرفته شده، ایمیل خود را وارد کنید تا هنگامی که فایل ارسالی شما به مقصد رسید، سایت شما را با خبر کند. همچنین شما می توانید در باکس کوچکی که در همان صفحه برای شما در نظر گرفته شده، پیام یا توضیح خاصی در خصوص فایل ارسالی تان نیز اضافه کنید.

هر چند با این سایت تنها می توانید فایل هایی تا حجم 2 گیگا بایت را ارسال کنید، اما سرعت در ارسال فایل ها شاید تنها مزیتی باشد که می تواند در صرفه جویی وقت به شما کمک کند.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;