ارائه خدمات نظام مهندسی تهران با دورکاری و حضور یک سومی

بنا به تصمیم و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و بر اساس ابلاغیه استانداری تهران از روز شنبه ۲۸ تیر ماه تا اطلاع ثانوی،امکان دورکاری و مرخصی یک سوم کارمندان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران میسر شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با توجه به بخشنامه اخیر و در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و کاهش زنجیره سرایت این بیماری و تکریم ارباب رجوع، با توجه به فراهم نمودن امکان کلیه خدمات از طریق الکترونیکی طی ماه های اخیر،فعالیت سازمان را با استفاده از ظرفیت دو سوم کارمندان خود به صورت حضوری و یک سوم نیز به شکل دورکاری و چرخشی و اخذ مرخصی، از روز شنبه ۲۸ تیرماه انجام خواهد داد.
بر اساس اطلاعیه سازمان،با توجه به اینکه امور مراجعان و اعضا از طریق الکترونیکی قابل انجام است،فعالیت سازمان با استفاده از ظرفیت دو سوم کارمندان خود به صورت نوبت کاری و یک سوم نیز به شکل دورکاری و مرخصی با انجام هماهنگی های مقتضی خواهد بود.
همکاران خانم سازمان که دوران بارداری را طی می کنند،مادرانی که دارای فرزند خردسال شیرخوار هستند و کارکنانی که بیماری زمینه‌ای دارند، در اولویت دورکاری هستند و می‌توانند با هماهنگی قبلی به صورت نوبت بندی و چرخشی اقدام به دورکاری و انجام امور سازمان نمایند تا علاوه بر تضمین حفظ سلامتی شان،روند خدمت‌رسانی به ارباب رجوع و اعضاء تسهیل گردد.
گفتنی است،رعایت کلیه پارامترهای بهداشت شغلی و بکارگیری شیوه‌های رعایت بهداشت،حفظ فاصله اجتماعی و کلیه اقدامات پیشگیری و محافظتی در سازمان مرکزی و دفاتر نمایندگی همچنان الزامی است.
لازم به یادآوری است،از آنجا که طبق ماده ۶۶ قانون کار، همکاران سازمان نمی توانند بیش از ۹ روز از مرخصی سالانه خود را ذخیره کنند و فقط ۹ روز از مرخصی استفاده نشده شان در هر سال قابل ذخیره و انتقال  به سال بعد است،آن دسته از پرسنل سازمان نظام مهندسی  که میزان مطالبه مرخصی شان از سقف قانونی بیشتر می باشد،موظفند که تا پایان شهریورماه در راستای اجرای فاز جدید آیین نامه دورکاری و مرخصی کارکنان ،از اضافه مرخصی خود استفاده نمایند تا ذخیره مرخصی شان سوخت نگردد.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;