اجلاس سراسری سازندگان و طراحان در تهران برگزار می‌شود

اجلاس سراسری سازندگان و طراحان در تهران ۲۰بهمن امسال با حضور ۲۵۰۰ نفر از مسئولان، متخصصان، حرفه‌مندان، فعالان، سازندگان، طراحان و علاقمندان در سالن رویال هال اسپیناس پلاس برگزار می‌شود.
سازندگان، طراحان و علاقمندان در سالن رویال هال اسپیناس پلاس برگزار می‌شود.
یه گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،  اجلاس سراسری سازندگان و طراحان در تهران با چهار بخش جشن پایان سال صنعت ساختمان، تجلیل از چهره‌های ماندگار معماری ایران، اهدای تندیس چهره سال کشور در حوزه‌های (شهری، عمرانی و ساختمانی) و تحلیل چالش‌ها و چشم اندازها در زمینه‌های شهری، عمرانی و ساختمانی برگزار خواهد شد.
مجتمع رسانه ای راه وساختمان همواره در روزهای پایانی سال جشن بزرگی با حضور فعالان، ذی نفعان و متصدیان مرتبط با صنعت مدیریت شهری، عمرانی و ساختمانی برگزار می‌کند.حال این جشن برای هفتمین بار در سطح کشور با هدف قدردانی از یک سال زحمات فعالان و متخصصان صنایع راه وساختمان و به منظور ایجاد همدلی و هم افزایی در جامعه بزرگ صنعت ساختمان کشور برگزار می‌شود. در مراسم امسال«دبیرخانه چهره سال مدیریت شهری، عمرانی و ساختمانی » ضمن معرفی چهره‌های سال که جزو منتخبان هفتمنی دوره هستند، اقدام به اهدای تندیس و تقدیر از این منتخبان می‌کند.
تحلیل چالش‌ها و چشم اندازها در زمینه‌های شهری، عمرانی و ساختمانی
مقرر شده در این اجلاس پنلی تحت عنوان تحلیل چالش‌ها و چشم اندازها در زمینه‌های شهری، عمرانی و ساختمانی با حضور مسئولان و فعالان کشور و استانی برگزار شود.خروجی این پنل می‌تواند رفرنس معتبری برای برنامه ریزی در خصوص پروزه‌های عمرانی و ساختمانی کلان باشد و در ضمن پیش بینی مناسبی برای علاقمندان و پیگیران وضعیت حوزه عمرانی و ساختمانی ارائه دهد.
شایان ذکر است برگزاری موسیقی زنده و نمایشگاه جانبی مصالح و تجهیزات ساختمانی از‌برنامه‌های‌ این مراسم است.
منبع صما
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;