اجرای رایگان طرح ملی بهینه سازی موتورخانه های مشترکان شرکت گاز

به گزارش تاسیسات نیوز، صباغی گفت: رسیدگی در طرح ملی بهینه سازی موتورخانه های مشترکان شرکت گاز در کوتاهترین زمان صورت می گیرد.
صباغی، رییس بهینه سازی شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به طرح ملی بهینه سازی موتورخانه های مشترکان شرکت گاز مطالبی در مورد اجرای این طرح به شرح زیر بیان کرد.
شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصارف گاز طرحی را در راستای اصلاح و بهینه سازی موتورخانه های مشترکین صنعتی و تجاری و خانگی تصویب کرده است.
این طرح در استان مرکزی از سال ۹۹ آغاز و به تدریح سرعت گرفته و در حال حاضر با حدود ۸۰ مورد در حال انجام است که تقریبا یک سوم از ثبت نام ها را در برمی گیرد.
این طرح کاملا رایگان است و با توجه به تعداد ثبت نامی در کوتاهترین زمان رسیدگی صورت خواهد گرفت، این طرح در صورت مشارکت و ثبت نام مردم با قدرت ادامه خواهد داشت که سبب کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی مصرف گار مشترکین خواهد شد.
مشترکین دارای موتورخانه برای ثبت نام می توانند با مراجعه به سایت https://goc.nigc.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

رییس بهینه سازی شرکت گاز استان مرکزی گفت: پیش بینی صرفه جویی این طرح ۱۰ درصد بوده اما تا ۴۰ درصد نیز شاهد کاهش مصرف در بین مشترکین بوده ایم.

طرح ملی بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری با هدف کاهش آلودگی هوا و هزینه مشترکان گاز طبیعی در دستور کار شرکت گاز قرار گرفته و در این راستا به متقاضیان خدمات رایگان ارائه می شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;