آلودگی منابع آب را به این شماره اطلاع دهید

مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: مردم استان اصفهان تخلفات کیفی آب را به سامانه ذیل اطلاع دهند.
به گزاش تاسیسات نیوز، مسعود سیدی پور اظهار داشت: سامانه تلفنی ۳۸۴۸ به حفاظت کیفی منابع آب استان توسعه یافته و اطلاع رسانی توسط شهروندان استان اصفهان در خصوص تخلفات کیفی، امکان پذیر شده است.
وی خاطر نشان کرد: با همکاری دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت و گروه‌های گشت و بازرسی، اطلاع رسانی درباره هرگونه تخلف و آلایندگی منابع آب از طریق این سامانه امکان پذیر است.
مدیر محیط‌زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان افزود: با آگاهی رسانی‌های انجام شده در قالب بروشور، پوسترو… در سطح استان، همکاران گروه گشت و بازرسی در اسرع وقت در محل تخلف حاضر شده و اقدامات لازم در این خصوص انجام می‌گیرد.
سیدی پور با بیان اینکه پیام این سامانه «هر اصفهانی یک حافظ کیفی منابع آب» است، اضافه کرد: علاوه بر مسئولان مردم نیز به حفاظت کیفی منابع آب حساس باشند.
مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، پایش کیفیت منابع آب از محوری‌ترین دغدغه‌های شرکت آب منطقه‌ای اصفهان دانست و گفت: حساسیت مردم و مسئولان به مساله کیفیت آب ضروری بوده و همه هدف ما این است که به لحاظ کمیت و کیفیت مردم آسوده خاطر باشند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;