آزمون ورود به حرفه مهندسان در اسفندماه لغو شد

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به منظور جلوگیری از احتمال شیوع کرونا از تعویق زمان آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان ها و معماران تجربی در ۱۵ و ۱۶ اسفند سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای از لغو آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی در ۱۵ و ۱۶ اسفند سال جاری (۱۵ و ۱۶ اسفند ۹۸) به دلیل احتمال شیوع کرونا خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: بدین وسیله به اطلاع کلیه شرکت ‌کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانان و معماران تجربی اسفند ۹۸ می رساند که آزمون یاد شده که مقرر بود روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شود، به دلیل حفظ سلامت عمومی جامعه و جلوگیری از شیوع احتمالی کرونا تا اطلاع ثانوی معوق و زمان بعدی برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
بدیهی است اخبار ثبت‌نام‌های انجام شده تا برگزاری آزمون‌های بعدی کماکان به قوت خود باقی است.
توقف برگزاری دوره های آموزشی تمدید، ارتقای پایه و HSE
همچنین به دستور حامد مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، برگزاری دوره های آموزشی تمدید، ارتقای پایه و HSE پروانه اشتغال به کار مهندسان به مدت یک هفته متوقف شد.
در نامه مانی فر به مدیران کل راه و شهرسازی استان های سراسر کشور آمده است:با توجه به ضرورت توجه به بهداشت عمومی و پرهیز از ایجاد تجمعات گروهی، بدینوسیله توقف برگزاری تمامی سمینارها، همایش ها و دوره های آموزشی تمدید و ارتقا پایه مهندسان و کاردانان فنی تا یک هفته آینده ابلاغ می گردد.
همچنین برای رفع دغدغه های شرکت کنندگان در دوره آموزشی HSE ، اعلام می دارد مهلت اعطاء شده پیشین متناسب با طول مدت تعلیق کلاس ها افزایش می یابد که میزان آن متعاقبا اعلام خواهد گردید.
منبع صما
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;