اگر مصمم به شرکت در آزمون نظام مهندسی هستید، فیلم را به دقت ببینید

آزمون طراحی و نظارت چیست؟

پیرو تصمیم گیری‎های به عمل آمده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و اعلام موافقت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران آزمون‌های ورود به حرفه در رشته‌های تاسیسات برقی و مکانیکی در صلاحیت‌های طراحی و نظارت از نوبت دوم سال ۱۳۹۵ تفکیک شده و دریافت پروانه اشتغال به کار در آن زمینه به طور مستقل انجام می‌شود. لازم به توضیح است این تفکیک آزمون‌ها سبب می‌شود تا مهندسان بتوانند با انتخاب زمینه تخصصی که دارای معلومات و تجربه بیشتری می‌باشند، ساده‌تر و سریع‌تر نسبت به اخذ پروانه اشتغال به کار اقدام نمایند.
به استناد مفاد ۵ آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برای صدور پروانه اشتغال به کارآموزی، گواهی قبولی در آزمون مربوط در رشته‌های تخصصی و فنی مربوط نیز ضروری است.

لازم به ذکر است افراد دارای مدرک مهندسی مکانیک گرایش سیالات در هر دو رشته می‌توانند شرکت کنند و مهندسان مکانیک- گرایش جامدات تنها امکان حضور در رشته نظارت را خواهند داشت.

چرا لازم است در دوره آمادگی آزمون شرکت کنیم؟

وقت آن رسیده که در بینشمان  نسبت به آمادگی برای آزمون‌های حرفه‌ای تغییر اساسی و جدی ایجاد کنیم.

واقعاً دیگر شب امتحان آماده شدن آن هم در این سطح از آزمون‌ها پاسخگوی نیاز ما برای موفـقیت و کسب نمره مناسب نیست.

دیگر وقت آن رسیده که ساعات طولانی شب بیدار نمانیم و مداد را نجویم تا بتوانیم یک مسئله را حل کنیم، مسئله‌ای که می‌تواند یکی از موارد امتحان باشد.

حالا که مهندس شده‌ایم و در راه حرفه‌ای‌تر شدن قدم بر می‌داریم، باید حرفه‌ای‌تر هم دانش خود را برای آزمونی از بینهایت سوال و مساله پیش‌رو بیفزاییم.

فقط کافیست یکبار روش درست آمادگی آزمون را بیاموزید و در آن شرکت کنید تا نه تنها در همین آزمون مهم نظام مهندسی به موفقیت برسید، بلکه با روش درست آمادگی برای این سبک امتحانات هم آشنا شوید.

در دوره آمادگی آزمون پایه ۳ چه مباحثی تدریس شده است؟

 

آمادگی آزمون پایه ۳ نظام مهندسی- طراحی و نظارت

  •  مدت دوره: ۱۲۱ ساعت
  •  شکل آموزش: ویدئوی ضبط شده از کلاس
  •  مدرسین دوره: دکتر پیرکندی، دکتر صدر واقفی، مهندس سیاح نژاد، دکتر سفیدگر، مهندس واصف
;