آخرین دستاوردهای صنعت تاسیسات در نمایشگاه بین المللی تاسیسات

به گزارش تاسیسات نیوز، عبدالکریم جلالی در گفت و گو با خبرنگار تاسیسات نیوز در حاشیه برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی گفت: این دوره از نمایشگاه پس از دو دوره همزمانی نمایشگاه با اپیدمی کرونا که همراه با دغدغه های فعالان اقتصادی در حوزه صنعت تاسیسات  همراه بود بسیار پرشور موفق برگزار شد هر چند آثار دوران کرونا در این نمایشگاه مشهود است و صاحبان حرف با استفاده بهینه از این فرصت با ایده ها و دستاوردهای نوینی در این صنعت در این گردهمایی حضور یافته اند.
وی افزود : حدود ۴۱۶ شرکت داخلی و ۳۶ شرکت خارجی در فضایی به وسعت ۳۵ هزار متر مربع در نمایشگاه تاسیسات بعنوان یک صنعت مادر حضور یافته اند و استقبال خوبی که از این نمایشگاه شده از چرخش و رونق مطلوب دیگر صنایع در کشور خبر می دهد.
جلالی سهم شرکتهای خارجی دز این نمایشگاه را با وجود مشکلاتی چون تحریم و … مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: حدود ده درصد از شرکت کننده ها در این نمایشگاه از کشورهای خارجی در این صنعت هستند.
دبیر اجرایی این نمایشگاه در ادامه در خصوص دستاوردهای جدید در این نمایشگاه اظهار داشت : با وجود تحریم و افق مبهم برجام، رونمایی های متعددی از محصولات در حوزه تاسیسات در این نمایشگاه داشته ایم که این امر تا روزهای آتی برگزاری نمایشگاه نیز ادامه خواهد داشت.
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی بین المللی ۱۹ لغایت ۲۲ مهرماه سال جاری از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۵ عصر پذیرای بازدید کنندگان محترم خواهد بود. گفتنی است آکادمی کاشانه بعنوان نخستین آموزشگاه در حوزه تاسیسات با آخرین محصولات خود در حوزه تاسیسات در محل سالن میلاد طبقه اول غرفه ۳۱۱ نیز در این نمایشگاه حضور یافته است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;